anulowanie przesyłki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Dlaczego nie mogę anulować przesyłki. Błędnie wybrałem gabaryt i chciałem anulować przesyłkę żeby nadać nową. Nie dawno jeszcze tak można było zrobić teraz już nie. anuluj przesyłkę jest na szaro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wwfautoczesci Czy mimo braku możliwości anulowania możesz wygenerować nową przesyłkę?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak mogę wygenerować nowa przesyłkę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wwfautoczesci z uwagi na problemy w synchronizacji systemów opcja anulowania została zdezaktywowana i nie będzie już dostępna, dlatego w tej sytuacji jeśli błędnie wygenerowałeś etykietę, możesz nadać kolejną, tym razem poprawną i reklamować tę, która nie została wykorzystana.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A gdzie to reklamować?? Czy wy nie możecie sprzedawca utrudniać życia. Co kogo obchodzi że macie problemy. My wam za to płacimy i ma to działać tak jak powinno. Ja nie będę tracił czasu na to żeby jakieś reklamacje robić. Proszę wrócić do opcji anulowania przesyłek i tyle. Małych pieniędzy nie bierzecie. Automatycznie powinno anulować przesyłki jeśli nie została nadana w ciągu kilku dni. No ale dla was to zatrudne...