Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cos mnie ostatnio pelno w Allegro Gadane.
Klientka kupila bransoletke, ale ze wzgledu na to, ze wybrala odbior osobisty przez pomylke, anulowalam sprzedaz. To bylo 30.01. Czy nie powinnam juz dostac zwrotu prowizji?
Takze, kupilam zegerek ale zakup zostal anulowany, bo pieniadze nie dotarly na czas. dzisiaj jest drugi dzien po anulowaniu i nie dotarl do mnie jeszcze zwrot przelewu.
Dziekuje.
@108696392 Automatyczny zwrot prowizji zadziała, jeśli spełnione będą warunki opisane tutaj. W innym przypadku musisz wnioskować o rabat tranakcyjny samodzielnie.
W drugiej sprawie - poda mi proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Jesli chodzi o druga sprawe to wlasnie otrzymalam zwrot. Dzieki.
Jesli chodzi o sprawe pierwsza to nie rozumiem.
Klientka kupila przedmiot, ale nigdy sie nie pojawila, aby za niego zaplacic (po wybraniu odbioru osobistego). Wy pobraliscie prowizje. Myslalam, ze ja zwracacie po tygodniu. NIe moge znalezc informacji o tym w linku. Klientka nie odpowiada na moje wiadomosci, wiec nie moge liczyc na jej kooperacje.
@108696392 Jeśli to był odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze to o zwrot prowizji trzeba wnioskować i wykazać, że do sprzedaży nie doszło.
Jeśli natomiast kupujący wybrał odbiór osobisty po przedpłacie i nie opłacił to zamówienie anuluje się automatycznie i prowizja nie zostaje pobrana.
Prowizja juz zostala pobrana, dlatego sie o nia staram.
Jak moge wnioskowac o zwrot?
@108696392 Jeśli kupujący wybrał odbiór osobisty - płatność przy odbiorze to poproś go o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i potwierdzenia, że do sprzedaży nie doszło a następnie napisz przez formularz kontaktowy - załącz oświadczenie od kupującego i poproś o anulowanie prowizji.