Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś wie dlaczego pojawił się u mnie taki komunikat przy rozliczeniu gdy klient zapłacił za produkt?
Nie zapłacił, anulował lub system się anulował, czekaj jak wznowi płatność 😉
mam 3 komunikaty dotyczące tej płatności
1. wpłata PayU
2. wypłata środków PayU
3. Anulowanie wypłaty PayU
Może masz jakiś problem z Allegro i zablokowali Ci wypłaty? Żadnego maila nie otrzymałeś w związku z tym?
@cotteli Wypłata środków została anulowana przez PayU, ponieważ na Twoim koncie usługa wypłat przez PayU jest w trakcie weryfikacji.
Witam, to dlaczego allegro podaję że jest zweryfikowane i jest możliwość wypłaty?
@IwOka80 czy możesz pokazać zrzut swojego ekranu z tym komunikatem?
@IwOka80 dziękuję, skonsultuję z zespołem blokadę Twoich wypłat i wrócę do Ciebie z informacjami.
O... dzięki wielkie!!
Witam, być może było za dużo prób na raz i PayU zablokowało możliwość... teraz piszę że wypłacone nie ma anulowania... Jak na razie...
@IwOka80 nie ma, bo blokada jest już usunięta 🙂 Skontaktowaliśmy się z PayU i już wyjaśniliśmy problem, więc Twoje wypłaty są już odblokowane.
Dzięki Wielkie za pomoc... Pozdrawiam,