Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś wie dlaczego pojawił się u mnie taki komunikat przy rozliczeniu gdy klient zapłacił za produkt?
Nie zapłacił, anulował lub system się anulował, czekaj jak wznowi płatność 😉
mam 3 komunikaty dotyczące tej płatności
1. wpłata PayU
2. wypłata środków PayU
3. Anulowanie wypłaty PayU
Może masz jakiś problem z Allegro i zablokowali Ci wypłaty? Żadnego maila nie otrzymałeś w związku z tym?
@cotteli Wypłata środków została anulowana przez PayU, ponieważ na Twoim koncie usługa wypłat przez PayU jest w trakcie weryfikacji.
Witam, to dlaczego allegro podaję że jest zweryfikowane i jest możliwość wypłaty?
@IwOka80 czy możesz pokazać zrzut swojego ekranu z tym komunikatem?
@IwOka80 dziękuję, skonsultuję z zespołem blokadę Twoich wypłat i wrócę do Ciebie z informacjami.
O... dzięki wielkie!!
Witam, być może było za dużo prób na raz i PayU zablokowało możliwość... teraz piszę że wypłacone nie ma anulowania... Jak na razie...
@IwOka80 nie ma, bo blokada jest już usunięta 🙂 Skontaktowaliśmy się z PayU i już wyjaśniliśmy problem, więc Twoje wypłaty są już odblokowane.
Dzięki Wielkie za pomoc... Pozdrawiam,
Witam, mam ten sam problem co został tutaj opisany, wypłata anulowana za gkazdym razem przy próbie wypłacenia
@Client:111703733 Konsultuję Twój przypadek i wrócę z informacją.