anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

anulowanie wypłaty środków PayU

cotteli
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś wie dlaczego pojawił się u mnie taki komunikat przy rozliczeniu gdy klient zapłacił za produkt?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

kostas11
#21 Demiurg#

Nie zapłacił, anulował lub system się anulował, czekaj jak wznowi płatność 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

cotteli
#7 Wielbiciel#

mam 3 komunikaty dotyczące tej płatności

 

1. wpłata PayU

 

2. wypłata środków PayU

3. Anulowanie wypłaty PayU

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Może masz jakiś problem z Allegro i zablokowali Ci wypłaty? Żadnego maila nie otrzymałeś w związku z tym?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@cotteli Wypłata środków została anulowana przez PayU, ponieważ na Twoim koncie usługa wypłat przez PayU jest w trakcie weryfikacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

IwOka80
#8 Zapaleniec#

Witam, to dlaczego allegro podaję że jest zweryfikowane i jest możliwość wypłaty?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IwOka80 czy możesz pokazać zrzut swojego ekranu z tym komunikatem? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

IwOka80
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20240306_211714_Allegro Lokalnie.jpg

oznacz moderatorów

IwOka80
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20240306_211638_Allegro Lokalnie.jpg

oznacz moderatorów

IwOka80
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20240306_211932_Allegro Lokalnie.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IwOka80 dziękuję, skonsultuję z zespołem blokadę Twoich wypłat i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

IwOka80
#8 Zapaleniec#

O... dzięki wielkie!!

oznacz moderatorów

IwOka80
#8 Zapaleniec#

Witam, być może było za dużo prób na raz i PayU zablokowało możliwość... teraz piszę że wypłacone nie ma anulowania... Jak na razie...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@IwOka80 nie ma, bo blokada jest już usunięta 🙂 Skontaktowaliśmy się z PayU i już wyjaśniliśmy problem, więc Twoje wypłaty są już odblokowane. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

IwOka80
#8 Zapaleniec#

Dzięki Wielkie za pomoc... Pozdrawiam,

oznacz moderatorów