Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wygrał wystawioną przeze mnie licytację a potem, po 44 godzinach, poprosił mnie o anulowanie zakupu, otwierając ze mną dyskusję pt. "problem z rezygnacją z zakupu". Nie mam na moim koncie opcji "anulowanie zakupu" i nie wiem co powinienem zrobić. Kupujący nie dokonał jeszcze wpłaty.
Jeśli sprzedałeś jako firma, masz obowiązek uwzględnić rezygnację kupującego. Jeśli sprzedałeś jako osoba prywatna, nie masz takiego obowiązku, ale do zapłaty bez sądu go nie zmusisz. Nic nie rób, odczekaj 7 dni, wystąp o zwrot prowizji i wystaw licytację ponownie. Jeśli to Allegro Lokalnie, po braku wpłaty przez 5 dni prowizja nie będzie naliczona, a licytacja odnowi się automatycznie.
Dziękuję.