Anulowanie zakupu przez sprzedawcę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klientka przez pomyłkę zrobiła dwa zakupy, następnie te same produkty zamówiła w trzecim właściwym zakupie. Nie potrafi (lub nie może) anulować zakupów. Czy sprzedawca może? Czy wystarczy, że zwrócę wpłatę, nie będą wtedy widniały jako nie wysłane? Wszystkie mają status "nowe".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sam nie anulujesz bo ci po jakości sprzedaży poleci
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie bardzo się obawiam spadku jakości przed świętami, a klientka przestała odpowiadać na wiadomości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FundacjaAB Jeżeli klientka nie ma opcji "Anuluj" to znaczy że już potwierdziłaś zakup i opcja anulowania jest już nieaktywna. Aby było wszystko w porządku podpowiedz klientce żeby kliknęła "Zwrot" a potem "Zakup przez pomyłkę" lub "Nie pasuje"
Wtedy będzie wszystko OK, ty dostaniesz zwrot prowizji a klientce oddasz kasę.
Ostatecznie możesz zwrócić pieniądze na podstawie wiadomości od kupującej ale nie wiem jak to będzie traktowane w jakości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupy mają status "nowe", ale pierwsze zamówienie jest z czwartku, a dziś niedziela, może skończył się czas na anulowanie? (na wysłanie jeszcze nie, mam ustawione 4 dni robocze). Niestety klientka nie odpisuje na wiadomości, a wcześniej napisała, że nie potrafi anulować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście jak masz dowód że kupujący chce anulowania a nie może, nie potrafi albo nie umie to zwracając śrdoki to nie dojdzie do transakcji, a jakby ci zaniżyli jakość (nie powinni) to masz dowód. Możesz podesłać także kupującemu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za odpowiedź, obawiam się, że w przypadku zaniżenia jakości, udowadnianie swoich racji, może trochę trwać, a to zaczyna się najważniejszy czas w sprzedaży. Ale chyba nie mam innego wyjścia jak zwrot środków, jeśli kupująca się nie odezwie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@FundacjaAB Ale kupujący może klikać w zwrot, tam w instrukcji allegro jest to dokładnie opisane, jak nie masz anulowania (np zmienił się status zakupu) klika w zwrot.