Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka przez pomyłkę zrobiła dwa zakupy, następnie te same produkty zamówiła w trzecim właściwym zakupie. Nie potrafi (lub nie może) anulować zakupów. Czy sprzedawca może? Czy wystarczy, że zwrócę wpłatę, nie będą wtedy widniały jako nie wysłane? Wszystkie mają status "nowe".
Sam nie anulujesz bo ci po jakości sprzedaży poleci
Właśnie bardzo się obawiam spadku jakości przed świętami, a klientka przestała odpowiadać na wiadomości.
@FundacjaAB Jeżeli klientka nie ma opcji "Anuluj" to znaczy że już potwierdziłaś zakup i opcja anulowania jest już nieaktywna. Aby było wszystko w porządku podpowiedz klientce żeby kliknęła "Zwrot" a potem "Zakup przez pomyłkę" lub "Nie pasuje"
Wtedy będzie wszystko OK, ty dostaniesz zwrot prowizji a klientce oddasz kasę.
Ostatecznie możesz zwrócić pieniądze na podstawie wiadomości od kupującej ale nie wiem jak to będzie traktowane w jakości.
Zakupy mają status "nowe", ale pierwsze zamówienie jest z czwartku, a dziś niedziela, może skończył się czas na anulowanie? (na wysłanie jeszcze nie, mam ustawione 4 dni robocze). Niestety klientka nie odpisuje na wiadomości, a wcześniej napisała, że nie potrafi anulować.
Oczywiście jak masz dowód że kupujący chce anulowania a nie może, nie potrafi albo nie umie to zwracając śrdoki to nie dojdzie do transakcji, a jakby ci zaniżyli jakość (nie powinni) to masz dowód. Możesz podesłać także kupującemu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Dzięki za odpowiedź, obawiam się, że w przypadku zaniżenia jakości, udowadnianie swoich racji, może trochę trwać, a to zaczyna się najważniejszy czas w sprzedaży. Ale chyba nie mam innego wyjścia jak zwrot środków, jeśli kupująca się nie odezwie.
@FundacjaAB Ale kupujący może klikać w zwrot, tam w instrukcji allegro jest to dokładnie opisane, jak nie masz anulowania (np zmienił się status zakupu) klika w zwrot.