anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupu przez sprzedawcę

FundacjaAB
#8 Zapaleniec#

Klientka przez pomyłkę zrobiła dwa zakupy, następnie te same produkty zamówiła w trzecim właściwym zakupie. Nie potrafi (lub nie może) anulować zakupów. Czy sprzedawca może? Czy wystarczy, że zwrócę wpłatę, nie będą wtedy widniały jako nie wysłane? Wszystkie mają status "nowe".

Screenshot_20241124_170213_com.android.chrome_edit_60493945170976.jpg

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

az1rael
#21 Demiurg#

Sam nie anulujesz bo ci po jakości sprzedaży poleci 

oznacz moderatorów

FundacjaAB
#8 Zapaleniec#

Właśnie bardzo się obawiam spadku jakości przed świętami, a klientka przestała odpowiadać na wiadomości.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@FundacjaAB  Jeżeli klientka nie ma opcji  "Anuluj"  to znaczy że już potwierdziłaś zakup i opcja anulowania jest już nieaktywna.  Aby było wszystko w porządku podpowiedz klientce żeby kliknęła "Zwrot"  a potem  "Zakup przez pomyłkę"  lub "Nie pasuje"

Wtedy będzie wszystko OK, ty dostaniesz zwrot prowizji  a klientce oddasz kasę.

Ostatecznie możesz zwrócić pieniądze na podstawie  wiadomości od kupującej ale nie wiem jak to będzie traktowane w jakości.

oznacz moderatorów

FundacjaAB
#8 Zapaleniec#

Zakupy mają status "nowe", ale pierwsze zamówienie jest z czwartku, a dziś niedziela, może skończył się czas na anulowanie? (na wysłanie jeszcze nie, mam ustawione 4 dni robocze). Niestety klientka nie odpisuje na wiadomości, a wcześniej napisała, że nie potrafi anulować.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście jak masz dowód że kupujący chce anulowania a nie może, nie potrafi albo nie umie to zwracając śrdoki to nie dojdzie do transakcji, a jakby ci zaniżyli jakość (nie powinni) to masz dowód. Możesz podesłać także kupującemu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX

oznacz moderatorów

FundacjaAB
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź, obawiam się, że w przypadku zaniżenia jakości, udowadnianie swoich racji, może trochę trwać, a to zaczyna się najważniejszy czas w sprzedaży. Ale chyba nie mam innego wyjścia jak zwrot środków, jeśli kupująca się nie odezwie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@FundacjaAB Ale kupujący może klikać w zwrot, tam w instrukcji allegro jest to dokładnie opisane, jak nie masz anulowania (np zmienił się status zakupu) klika w zwrot.

oznacz moderatorów