Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od niedawna sprzedaję na Allegro (jako prywatny sprzedający) i pierwszy raz mam taka sytuację.
Klient kupił i opłacił zakup, po czym napisał wiadomość, że chce anulować zakup. (status "nowe")
Przeczytałem, że kupujący od prywatnego sprzedającego nie może sam anulować zakupu.
Czy ja mogę anulować zakup (i zwrócić wpłatę) bez konsekwencji ze strony Allegro? Czy to jednak jest po stronie kupującego?
z góry dzięki za odpowiedzi
Artur
Możesz zwrócić wpłatę niech ci wyśle prośbe o anulowanie przez panel wiadomości nr konta a ty w tytule przelewu wpiszesz dane o jaki zwrot kasy chodzi na potrzebę odzyskania prowizji. Możesz też wyslać towar i nie zgodzić sie na zwrot.
@VincentShopAM Możesz tylko zwrócić, nie ma takiego czegoś jak anulowanie zakupu po twojej stronie a w przypadku zakupu od prywatnego sprzedającego kupujący także nie anuluje zakupu ani nie zwróci bez zgody sprzedającego, tak więc zwróć mu środki i będzie po wszytkom, jak Allegro pobierze prowizję to napisz o zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...