Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czy można coś zrobić z opcją anulowania zamówień bo to jest jakaś kpina.
Ostatnio kupujący nie umiał zapłacić to mi kupił i anulował przez 12 razy (!!!) Za 13 tym się udało.
Szkoda ,że stany do odkręcania na 15 min.
Albo opiszcie to jakoś aby Ci ludzie wiedzieli PO CO jest ta opcja - chociaż sam nie wiem bo nigdzie się nie spotkałem z opcją anuluj zamówienie ........
U mnie plaga - kupuje - anuluje, kupuje kolejny raz , albo i 12 naście -albo wcale - taka zabawa.
@-Outlet-Butik- zgodnie z pomocą allegro "anulowanie zakupu jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy" wymyślili taki twór i tak jest, nic z tym nie zrobisz 😞
głupota totalna .... jeszcze jak ktoś anuluje bo coś pomyli - OK - lepiej tak niż by miał mi to odsyłać.
Ale anulowanie dlatego ,że źle ustawił płatność to przesada. Tak potrafi kilka razy kupić i anulować - aż mu się ew. uda.
Z tym allegro powinno coś zrobić.
Dawniej to u mnie rzadko się zdarzało że ktoś cokolwiek anulował a teraz klienci są tak zagłaskani ,bezkarni że coraz częściej zakupy stają się zabawą i rozrywką . Klient szuka jakiegoś towaru ,znajduje ,kupuje i anuluje bo znalazł później inny o parę groszy tańszy .