Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił dwa razy te same produkty za pobraniem. Po zapytaniu okazało się, że się pomylił. Po mojej prośbie o anulowanie drugiego zamowienia nic z tym nie zrobił. Jak mogę anulować takie zamówienie?
Ty nie możesz anulować. Wystąp o zwrot prowizji, a po odrzuceniu wniosku złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i dołącz w nim dowód na rezygnację kupującego z jednego przedmiotu.
Anulować zakup może kupujący.
Anulować zakup może kupujący. - jak mu się zechce.
Robisz FZP podając bzdurny powód "z przyczyn niezależnych kupujący dokonał zbyt wielu zakupów w tej aukcji".
Jak dostaniesz odmowę - to piszesz odwołanie i opisujesz sytuację.