Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taki problem kupujący nie odebrał opłaconej paczki pocztowej.
jak teraz wyglada sprawa kto zapłaci za zwrot paczki z powrotem oraz czy muszę zwrócić koszty wysyłki jak wróci do mnie ta paczka.
dodam ze jestem sprzedawcą prywatnym nie prowadzę konta firma
Możesz potrącić koszty przesyłki.Możesz także nie potrącać, masz wybór, możesz pogadać z kupującym i mu wysłać powtórnie.
@konto zamknięte A z klientem rozmawiałeś? Może coś się wydarzyło i nie mógł odebrać. Miałam dzisiaj taką sytuację, kupujący opłacił ponowną wysyłkę i po kłopocie.
Za nadanie paczki i jej powrót zapłaci kupujący. Oddaj mu jego wpłatę pomniejszoną o koszt nadania i powrotu przesyłki.
Nie na temat.
@konto zamknięte śpisz spokojnie? Bo mnie to wygląda na działalność gospodarczą.
DG to już jego sprawa i nie dotyczy zadanego pytania. Ważne - kontaktujesz sie z kupującym i wyjaśniasz sprawę - to chyba jest logiczne. Jak rezygnuje - zwracasz za sam towar minus koszt przesyłki zwrotnej. Jak chce ponowną wysyłkę - to wpłata na ponowną wysyłkę + koszt przesyłki zwrotnej, to chyba tez logiczne. Ale i tak musisz najpierw skontaktować się z kupującym - różne są zdarzenia.