anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał opłaconej paczki

MAMY ROZWIĄZANIE!
konto zamknięte
Nie dotyczy

Witam mam taki problem kupujący nie odebrał opłaconej paczki pocztowej. 
jak teraz wyglada sprawa kto zapłaci za zwrot paczki z powrotem oraz czy muszę zwrócić koszty wysyłki jak wróci do mnie ta paczka.

dodam ze jestem sprzedawcą prywatnym nie prowadzę konta firma

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

Możesz potrącić koszty przesyłki.Możesz także nie potrącać, masz wybór, możesz pogadać z kupującym i mu wysłać powtórnie.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  A z klientem rozmawiałeś? Może coś się wydarzyło i nie mógł odebrać. Miałam dzisiaj taką sytuację, kupujący opłacił ponowną wysyłkę i po kłopocie.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Za nadanie paczki i jej powrót zapłaci kupujący. Oddaj mu jego wpłatę pomniejszoną o koszt nadania i powrotu przesyłki.

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Nie na temat.

@konto zamknięte śpisz spokojnie? Bo mnie to wygląda na działalność gospodarczą. 

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

DG to już jego sprawa i nie dotyczy zadanego pytania. Ważne - kontaktujesz sie z kupującym i wyjaśniasz sprawę - to chyba jest logiczne. Jak rezygnuje - zwracasz za sam towar minus koszt przesyłki zwrotnej. Jak chce ponowną wysyłkę - to wpłata na ponowną wysyłkę + koszt przesyłki zwrotnej, to chyba tez logiczne. Ale i tak musisz najpierw skontaktować się z kupującym - różne są zdarzenia.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów