anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał opłaconej paczki

Idź do rozwiązania
konto zamknięte
Nie dotyczy

Witam mam taki problem kupujący nie odebrał opłaconej paczki pocztowej. 
jak teraz wyglada sprawa kto zapłaci za zwrot paczki z powrotem oraz czy muszę zwrócić koszty wysyłki jak wróci do mnie ta paczka.

dodam ze jestem sprzedawcą prywatnym nie prowadzę konta firma

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

Możesz potrącić koszty przesyłki.Możesz także nie potrącać, masz wybór, możesz pogadać z kupującym i mu wysłać powtórnie.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@konto zamknięte  A z klientem rozmawiałeś? Może coś się wydarzyło i nie mógł odebrać. Miałam dzisiaj taką sytuację, kupujący opłacił ponowną wysyłkę i po kłopocie.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Za nadanie paczki i jej powrót zapłaci kupujący. Oddaj mu jego wpłatę pomniejszoną o koszt nadania i powrotu przesyłki.

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Nie na temat.

@konto zamknięte śpisz spokojnie? Bo mnie to wygląda na działalność gospodarczą. 

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

DG to już jego sprawa i nie dotyczy zadanego pytania. Ważne - kontaktujesz sie z kupującym i wyjaśniasz sprawę - to chyba jest logiczne. Jak rezygnuje - zwracasz za sam towar minus koszt przesyłki zwrotnej. Jak chce ponowną wysyłkę - to wpłata na ponowną wysyłkę + koszt przesyłki zwrotnej, to chyba tez logiczne. Ale i tak musisz najpierw skontaktować się z kupującym - różne są zdarzenia.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów