
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam taki problem kupujący nie odebrał opłaconej paczki pocztowej.
jak teraz wyglada sprawa kto zapłaci za zwrot paczki z powrotem oraz czy muszę zwrócić koszty wysyłki jak wróci do mnie ta paczka.
dodam ze jestem sprzedawcą prywatnym nie prowadzę konta firma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz potrącić koszty przesyłki.Możesz także nie potrącać, masz wybór, możesz pogadać z kupującym i mu wysłać powtórnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte A z klientem rozmawiałeś? Może coś się wydarzyło i nie mógł odebrać. Miałam dzisiaj taką sytuację, kupujący opłacił ponowną wysyłkę i po kłopocie.
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Za nadanie paczki i jej powrót zapłaci kupujący. Oddaj mu jego wpłatę pomniejszoną o koszt nadania i powrotu przesyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie na temat.
@konto zamknięte śpisz spokojnie? Bo mnie to wygląda na działalność gospodarczą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DG to już jego sprawa i nie dotyczy zadanego pytania. Ważne - kontaktujesz sie z kupującym i wyjaśniasz sprawę - to chyba jest logiczne. Jak rezygnuje - zwracasz za sam towar minus koszt przesyłki zwrotnej. Jak chce ponowną wysyłkę - to wpłata na ponowną wysyłkę + koszt przesyłki zwrotnej, to chyba tez logiczne. Ale i tak musisz najpierw skontaktować się z kupującym - różne są zdarzenia.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.