Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam klient kupił u mnie towar za pobraniem. Po 5 minutach od kupna zadzwonił ze się pomylił z zakupem i żebym nie wysyłała towaru. Napisałam do allegro o zwrot prowizji a ci odmówili mi zwrotu prowizji. Wiec zadzwoniłam do kupującego żeby anulował zamówienie a on ze nie ma konta na allegro i nie może. Co mam teraz zrobić??
Na przyszłość nie wystawiaj za pobraniem. Jakie to było allegro ? Normalne czy AL
Normalne allegro.
Nie, lokaknie
Al, tak mam nauczke. 1wszy raz wogole sprzedaje cos od 10 lat i sie zamotalem wiec najlepiej chcialbym przeprosic i to cofnąć....
@ReniKroj To bardzo proste, niech Ci anuluje zamówienie mailem, czyli niech wyśle rezygnację z zakupu. Taką rezygnację pokażesz Allegro, które odda Ci prowizję. Anulować, odstąpić od zakupu można normalnie, nie tylko przez Allegro.
@ReniKroj, tak jak mówi @xyz96, wystarczy, że prześlesz Allegro (możesz to zrobić w kontynuacji korespondencji mailowej), potwierdzenie odstąpienia od umowy Kupującego za zakup w formie wiadomości mailowej, zrzutu ekranu, wiadomości sms, itp. Wówczas Twój wniosek o zwrot rabatu transakcyjnego zostanie ponownie zweryfikowany.
@mr_oma - niekoniecznie bym się z tym zgodził. Kupujący nie musi wysyłać wiadomości na e-mail (chociaż wystarczyłaby informacja typu - rezygnuję z zakupu). Kupujący może też odstąpić od umowy telefonicznie - nikt mu tego nie zabroni i jeśli sprzedający zgodził się przyjąć taka formę odstąpienia od umowy, to jest ona zgodna z prawem.
Odmowa Allegro zwrotu prowizji wskazuje na to, że Allegro nie uznaje takiej formy odstąpienia od umowy przez kupującego i uważa transakcję za zawartą.
Jako sprzedający, to w ciągu 20 lat miałem 2 takie przypadki i jakoś nie miałem zbyt dużych problemów z odzyskaniem prowizji (ale odwołanie trzeba było pisać.)