Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Sprzedałem kilka dni temu kartę graficzną i kupujący za nią nie zapłacił i oczekując na zapłatę położyłem kartę w pokoju obok w którym leżały przedmioty od remontu łazienki ponieważ aktualnie robię taki remont... i przez głupi błąd mojego taty przewrócił grzejnik łazienkowy i upadł na kartę graficzną leżącą w pudełku na stoliku.... pudełko solidnie się wgniotło i uległo rozerwaniu karta wydawała się że wszystko ok ale po podłączeniu nie daje obrazu na żadnym z wejść co robić ? Anulować zamówienie i spróbować dojść do porozumienia z kupującym ? Nigdy nie miałem tego typu sytuacji.
Inauditus Poinformuj kupującego ze powodu uszkodzenia karty zamówienie nie może być zrealizowane.
Kupujący chcę żebym mu wysłał produkt i sprawdził na własną rękę czy jest uszkodzony ? Czy mam obowiązek mu go wysłać ? Czy potem nie będę musiał zwracać mu za wysyłkę itp ?
Inauditus Nie masz obowiązku wysyłki uszkodzonego produktu, ale jeżeli klient chce możesz wysłać tylko poinformuj go ze koszty wysyłki w przypadku zwrotu po jego stronie.
Właśnie się zastanawiam że lepiej by było tak zakończyć sprawę. Ale gdy nie pójdę w ten sposób kupującemu na rękę to rozumiem że czekają mnie jakieś konsekwencje ze strony allegro ? Mogę zrobić zdjęcie uszkodzonego pudełka i nagrać że karta nie daję wgl obrazu i udowodnić.
@Inauditus Została zawarta umowa, powinieneś wysłać towar. Jeżeli przedmiot okaże się niesprawny, kupujący będzie miał prawo do reklamacji, czyli do naprawy, wymiany na koszt sprzedawcy lub do zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu.
Tak też zrobię trudno, czy gdy kupujący odeślę towar przysługuje mi zwrot prowizji?
Tak, możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji, podobnie jak teraz, przed wysyłką, ale czy Allegro Ci zwrot przyzna? Jeśli nie przyzna, złóż odwołanie i wyjaśnij sprawę; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Dziękuję wszystkim za odpowiedź, jak kupujący zapłaci to wyślę mu towar i co będzie to będzie.