anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

AGROSTJ
#9 Pomysłodawca#

Witam, co w przypadku jeśli kupujący wybrał metodę dostawy jako odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze. 

Zamówienie wisi od  15.02 a cały żart polega na tym że ów kupujący podał swój adres z Szczecina a moja firma mieści się bliżej Gdańska więc albo pomyłka albo celowe zagranie. Dodam że brak kontaktu z kupującym od samego początku.

Co mogę z tym zrobić? Jak z anulowaniem? 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AGROSTJ brak kontaktu oznacza, że próbowałeś się z nim kontaktować ? Możesz napisać do niego wiadomość, w której wyznaczasz czas na odebranie i opłacenie zamówienia, jeśli nie odpisze, skontaktuj się z nami za pomocą tego formularza, podaj numer zamówienia i prześlij zrzut wiadomości na których widać, że kupujący nie odpowiedział na Twoją wiadomość. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGROSTJ
#9 Pomysłodawca#

I w tej wiadomość mogę poinformować ze zamówienie zostanie anulowane jeśli nie odbierze do końca wyznaczonego terminu?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AGROSTJ tak 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów