Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, co w przypadku jeśli kupujący wybrał metodę dostawy jako odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze.
Zamówienie wisi od 15.02 a cały żart polega na tym że ów kupujący podał swój adres z Szczecina a moja firma mieści się bliżej Gdańska więc albo pomyłka albo celowe zagranie. Dodam że brak kontaktu z kupującym od samego początku.
Co mogę z tym zrobić? Jak z anulowaniem?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AGROSTJ brak kontaktu oznacza, że próbowałeś się z nim kontaktować ? Możesz napisać do niego wiadomość, w której wyznaczasz czas na odebranie i opłacenie zamówienia, jeśli nie odpisze, skontaktuj się z nami za pomocą tego formularza, podaj numer zamówienia i prześlij zrzut wiadomości na których widać, że kupujący nie odpowiedział na Twoją wiadomość.
I w tej wiadomość mogę poinformować ze zamówienie zostanie anulowane jeśli nie odbierze do końca wyznaczonego terminu?
@AGROSTJ tak 🙂