Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, miałem wystawione 3 produkty które zaczytały się błędne parametry i aukcja pokazywała z parametrów, że jest to, np, 100szt, a cena dotyczyła 1szt i chciałem się z klientem jak człowiek dogadać i że wyślę jakąś tam ilość, ale tak żeby nie był oczywiście stratny i jeszcze do tego dołożyłem interesu. Gdy odebrał przesyłkę twierdzi, że za mało otrzymał produktów. Jak taką sprawę rozstrzygnąć? Da się może to jednak anulować? Napisałem mu, że jeśli nie jest zadowolony z zakupu, to może zwrócić a ja oddam pieniądze, ale to go nie interesuję. Proszę o pomoc, bo nie wiem jak do tego podejść ;/
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, możesz wysłać i pozbyć się problemu , dyskusja negatyw, możesz nie wysyłać i walczyć, udowodnić że to pomyłka ale negatywa możesz nie uniknąć, więc trudno coś tak konkretnie doradzić.
Niestety żeby wysłać jak on oczekuje, to będzie jakieś 900zł żeby jeszcze dołożyć do interesu.. masakra jakaś
Wygooglaj sobie art kc o ewidentnej omyłce i powołując się na niego anuluj zamówienie
właśnie coś słyszałem o takim art kc 84