Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mogę anulować zamówienie za klienta? On sobie z tym nie może poradzić a poprosił o nie wysyłanie ponieważ kupił u mnie dwa razy to samo.
Przesyłka nie jest jeszcze nadana.
Ale chyba masz to napisane w Centrum wiadomości więc traktujesz to jako anulowanie lub jako zwrot i nie wysyłasz. A wpłacone pieniądze za tą jedną sztukę oddajesz.
Klient ma prawo zrezygnować w każdej chwili, forma pisemna jest potrzebna żeby upomnieć się o zwrot prowizji od Allegro.
@metel_lodz Możesz anulować. I Allegro wystarczy skan z maila. Przerabiałem to. Z reguły nie robią problemów. Składasz wniosek o zwrot prowizji, oni odrzucają, piszą mail, przesyłasz skan i załatwione. Problem jest gdy porozumiecie się telefonicznie. Wtedy żądają nagrań rozmów, albo coś w tym stylu.
@metel_lodz zwróć pieniądze i wystąp o zwrot prowizji. Jak odrzuca odwołaj się i dołącz wiadomość od kupującego.