Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam takie pytanie, w jaki sposób mogę wyczyścić lub usunąć element przy zwrocie prowizji, gdy ktoś kupił produkt? trafił mi się chyba jakiś troll, wybrał blika payu i przez cały dzień nie dokonał wpłaty, więc chciałem zgłosić o zwrot i anulowanie, no ale po paru minutach się rozmyśliłem i stwierdziłem, że może jeszcze wpłaci następnego dnia no ale nic nie ma, nawet wiadomości i gdy chciałem ponownie złożyć wniosek o zwrot prowizji (około 100 zł) to nie można bo już niby złożone
Pozdrawiam serdecznie i dzięki:)
@mariusz17pl Jeśli zamówienie zostanie opłacone przez Allegro Finanse, odrzucimy Twój wniosek.
@nat_not kupujący do tej pory nie wpłacił pieniędzy. Wysłałem do niego wiadomość, jeśli do wieczora nie odpisze no to troll i będzie można odrzucić ten wycofany wniosek i złożę nowy. Szkoda, że takie usery tylko psują aukcje..
I niestety nie odpisuje
@mariusz17pl po 7 dniach nieopłacone zamówienie samo się anuluje i dostajesz automatycznie zwrot prowizji
@Client:44052296 oo to dzięki za info. No to w takim razie czekam spokojnie, ehh te trole
Wracam niestety do problemu, pomimo minionej dość sporej liczby dni, pozycja dalej widnieje we wnioskach, anulowany wniosek o zwrot prowizji dalej widnieje na liście od 12.04 przez co ponownie nie mogę zgłosić. Można prosić o kasację? oto numer oferty 8130652881
Dzięki
@mariusz17pl, wskażesz jeszcze numer zamówienia? 🙂
Tak proszę 🙂 2e0191a1-b95b-11ec-9bce-6195db6f6a5e @mr_oma
Po 7 dniach nieopłacone zamówienie samo powinno się anulować o ile zakup był przez "kup teraz " ,bo w licytacji kupujący ma czas 30 dni.
@kolekcjoner608 Minął prawie miesiąc i tak, zamówienie jest anulowane, ale anulowany wniosek o zwrot prowizji dalej widnieje na liście przez co nie można go ponownie złożyć, a co za tym idzie, dalej jest kwota do zapłaty i to właśnie chciałem anulować:)
@mariusz17pl a skladałeś odwołanie? Nie potrzebnie spieszyłeś się ze złożeniem wniosku o zwrot prowizji
@Client:44052296 tak chyba tak, czekałem jakoś 1-2 dni aż płatność dojdzie lub na odpowiedź i anulowałem dając jeszcze szansę jednego dnia i potem ponownie chciałem złożyć no ale już niestety się nie dało, myślałem, że normalnie będzie można potem złożyć, a widać nie aktualizuje tej pozycji niestety
@mr_oma i jak? wiadomo coś?:), teraz tak zajrzałem na konto i dalej to coś widnieje i dalej jest kwota do zapłaty:) a prawie miesiąc już minął
@mariusz17pl, niestety nie cofniesz wniosku o zwrot prowizji, ale od decyzji możesz odwołać się przez ten formularz. 🙂
Hmm @mr_oma jeśli nie ma tego wniosku na liście to pozostaje tylko formularz kontaktowy wewnątrz tego formularza od Ciebie, wniosek wysłany:)