- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzien dobry!
Dokonalam anulowania zakupu. Sprzedajacy [edycja] mimo wszystko wyslal mi towar tlumaczac sie, ze "anulowanie zakupu w Allegro nie jest rownoznaczne z anuowaniem zamowienia w naszym wewnetrznym systemie. Nasz magazyn pracuje przez cala dobe i najprawdopodobniej zamowienie zostalo skompletowane zanim magazyn otrzymal informacje o anulowaniu wysylki. Jesli chce pani odstapic od umowy sprzedazy, moze pani odeslac paczke do 14 dni od otrzymania". Anulowanego zakupu nie moge zwrocic w ramach darmowego zwrotu, bo w takim przypadku funkcja zwrotu w ogole nie istnieje. AllegroPay pobralo pieniadze za zakup (towar+wysylka), sprzadawaca jeszcze nie oddal. Paczke odeslac musze na wlasny koszt. Sprzedawca nie odpowiada na wyslany mail. Co robic?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Anulowanie zakupu to nie reklamacja i sprzedawca słusznie podaje że zwrot możesz zrobić na własny koszt a on zwróci ci za towar bez kosztów zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:38945172 Jeżeli nie można już anulować zakupu, możesz zrobić zwrot i nie musisz odbierać towaru, jeżeli zakup z Smarem to zwrot darmowy, jeżeli nie to sprzedający potrąci Ci za powrót przesyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
alez anulowanie nastapilo po dwoch minutach od zakupu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:38945172 Napisz do Allegro i opisz problem, po anulowaniu nie otworzysz sporu przez normalny formularz tylko tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Nie możesz zgłosić problemu do tego zakupu, ponieważ został on anulowany."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:38945172 Możesz zgłosić przez ten formularz, działa podobnie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziekuje! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:38945172 To tym bardziej sprzedawca niepotrzebnie wysłał towar, zrobił to na swój koszt i ryzyko. Teraz musi Ci oddać koszt odesłania paczki. To było odstąpienie od umowy, nie powinien więc nadawać przesyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli nie można już anulować zakupu, możesz zrobić zwrot
Znowu się mylisz. Zakup został anulowany. Po anulowaniu zakupu nie zrobi żadnego zwrotu, żadnym Smartem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolekcjoner608 Wprowadzasz w błąd. Anulowanie zakupu to jest odstąpienie od umowy. Sprzedawca niepotrzebnie wysłał towar.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proponuję robić bardziej przemyślane zakupy zanim zostaną wyczerpane wszystkie zasoby ropy naftowej na niepotrzebny transport towarów do klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
anulowanie zakupu nastapilo po dwoch minutach od dokonania zakupu, wiec mysli kupujacego biegna szybciej niz sprzedajacego, ktory wysyla towar po 7 godzinach od zlozenia zamowienia 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:38945172
Jeżeli była dostępna opcja anulowania zamówienia to znaczy, że Sprzedający nie zmienił statusu zamówienia z "nowe" na "w realizacji". A jeżeli status zamówienia się nie zmienił to formalnie nie było ono w realizacji. W takim przypadku Sprzedający: albo uchybił swoim obowiązkom albo mija się z prawdą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jedno i drugie. Tresc wiadomosci od sprzadawcy cytowalam w pierwszym poscie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:38945172 Po anulowaniu niepotrzebnie odebrałaś paczkę. Anulowanie to jest odstąpienie od umowy i sprzedawca nie może tego uzależniać od żadnych swoich systemów wewnętrznych. Zasada jest prosta - jeżeli anulowałaś przed wysyłką, sprzedawca musi Ci oddać całą wpłatę. Jeżeli mimo to wyśle towar, robi to na własny koszt i ryzyko. Nie trzeba było paczki odbierać, wróciłaby do niego i musiałby oddać pieniądze.
Jeżeli anulowałaś po wysyłce, też mogłaś paczki nie odbierać - wtedy sprzedawca mógłby od całej zwracanej wpłaty odjąć koszt powrotu paczki. Jeśli ją odebrałaś, musisz już odesłać na swój koszt.
Jeśli jesteś pewna, że anulowałaś zakup przed wysyłką, sprzedawca powinien Ci teraz oddać koszt odesłania paczki. Po anulowaniu zakupu nie otworzysz Dyskusji, dlatego poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Domagaj się zwrotu kosztu odesłania, sprzedawca otrzyma od Allegro odpowiedni komunikat i koszt ten powinien zwrócić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziekuje za wsparcie:)