Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowny Panie/Szanowna Pani,
Zamówienie nr 455483e2-a759-11f0-8b8d-c5b44d4871fc zostało anulowane po wysłaniu, a platforma zwróciła pieniądze kupującemu. W związku z tym nie mogliśmy przechwycić paczki. Nie jestem w stanie stwierdzić, czy kupujący odmówi odbioru tej paczki.
Dwukrotnie kontaktowałem się z platformą w celu uzyskania pomocy, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Potrzebuję rozwiązania: jeśli kupujący przyjmie dostawę, stracę zarówno produkt, jak i płatność. Żądam wyjaśnienia tak fundamentalnego błędu ze strony platformy i oczekuję ostatecznego rozwiązania.
Z poważaniem.
Nie zmieniłeś statusu zamówienia , nie dodałeś nr przesyłki to teraz Masz problem .Przed rozpoczęciem sprzedaży dla własnego bezpieczeństwa warto zapoznać się z tym jak to wszystko działa
Dziękujemy za odpowiedź. Numer śledzenia zamówienia zostanie automatycznie przesłany, a status wysyłki zaktualizowany po wysłaniu towaru. Proces ten może się nieco opóźnić.
@Engulf dlatego warto zmienić status transakcji przed rozpoczęciem realizacji .
realizacją 😁
@Engulf zmiana statusu jest ważna, ponieważ kupujący nie mógłby anulować zamówienia, gdyby ze statusu wynikało, że przesyłka została nadana.
Czy kontaktowaliście się w tej sprawie z DHL? Po Twojej interwencji powinni mieć możliwość skierowania przesyłki z powrotem do Ciebie.
@la_nika ale jak to jest przesyłka AD to DHL nie będzie z nim gadał, przekieruje do Was 🙂
@kostas11 to nie jest Allegro Delivery 🙂
Dziękuję za odpowiedź.