Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję anulowac podjazd kuriera poprzez zakładkę "zamówione przesyłki", niestety bezkutecznie.
Niby klikam "anuluj przesyłkę", ale ona nadal widnieje jako oczekująca na kuriera.
Zabrakło mi towaru, a wygenerowałam juz list na dzisiaj. Towar dostanę jutro i chciałam poprostu zmienić termin podjazdu z dziś na jutro.
Jakieś podpowiedzi?
Dziękuję bardzo. 🙂
@SKLEP_FHU_MIKA Cześć. 🙂 My nie mamy możliwości anulowania podjazdu kuriera, musisz się kontaktować w tej sprawie z Przewoźnikiem w tej sprawie. Jeśli podasz mi numer zamówienia, to wrócę do Ciebie z numerem zlecenia podjazdu kuriera. 🙂
Dziękuję za odpowiedź 🙂 nr zlecenia podjazdu mam, także będę się kontaktować z przewoźnikiem