Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Harytatywnie sprzedałem przedmiot. Otrzymałem informację od allegro o zwycięzcy aukcji, imię, nazwisko, adres wysyłki. Ale nie wiem czy kupujący zapłacił za produkt, czy WOŚP otrzymało pieniądze? Co mam zrobić?
@azazulemo jeszcze nie zapłacił 🙂 Otrzymasz informację, gdy to zrobi i wtedy będziesz mógł wysłać przedmiot.
Dziękuję za informację ❤️
Dzień dobry, muszę odgrzać temat. W dalszym ciągu nie otrzymałem informacji czy kupujący wpłacił pieniądze. Proszę o pomoc co w takiej sytuacji zrobić.
Możesz odpisując na meila o powiadomieniu o jego wygranej poprosić go aby odniósł się czy będzie ją opłacał i kiedy .
@azazulemo widzę, że Twoja licytacja jest wciąż nieopłacona przez kupującego, więc na razie poczekaj proszę na dalsze informacje ode mnie.
@azazulemo klient ma 30 dni na opłacenie licytacji, więc trzeba czekać do tego czasu, ale jeśli chciałbyś się z nim wcześniej skontaktować i zapytać, czy ma zamiar ją opłacić, to dane już masz.
Dobrze, czekam na informacje.
Proszę o ponowne sprawdzenie czy kupujący zapłacił, otrzymałem wiadomość od niego z zapytaniem kiedy wyśle buty, odpisałem że nie otrzymałem żadnej informacji o płatności, kontakt się urwał.
A masz śrdoki na koncie? nie masz nie wysyłasz.
To aukcja charytatywna to raczej pieniędzy nie będzie miał na koncie. Chyba, że za przesyłkę.
@azazulemo sprawdzałeś status sprzedaży czy jest opłacony?
Jaka opcja płatności i transportu wybrał kupujący?
A za przesyłkę musi otrzymać!
@azazulemo tak, kupujący zapłacił -12.02.2024r. Otrzymałeś e-mail z informacją o wpłacie.
Sprawdziłem pocztę, nie otrzymałem wiadomości z potwierdzeniem opłacenia przez kupującego. Ale mogę pani zaufać i wysłać przesyłkę? Pieniądze dotarły do WOŚP
@azazulemo tak, możesz mi zaufać i wysłać zamówienie 🙂 Status wpłaty możesz sprawdzić dla pewności w zakładce Zamówienia.
Zgodnie z ustawieniami w ofercie kupujący ma dostawę za darmo, możesz wygenerować przesyłkę w aplikacji InPost.
Sprawdziłam, że e-mail o tytule "Nowa wpłata od Kupującego sylwekmk" został prawidłowo dostarczony do Ciebie 12.02 o 12:01, sprawdź może, czy nie wpadł do SPAMu?
Faktycznie była taka wiadomość, przeoczyłem ją. Dziękuję za pomoc, jest pani bardzo pomocna. Pozdrawiam, Emil.