Automatyczna zmiana cen po sprzedaży

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
Mam pytanie. Sprzedałam pewien produkt, wchodzę po paru minutach na tę ofertę i się wyświetla komunikat, iż sprzedawca zmienił tę ofertę. Zmianie uległa cena, pomimo iż ja nic nie zmieniałam w między czasie. O co chodzi?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tecza-sklep O którą ofertę chodzi?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tecza-sklep a nie kombinowałeś coś w grupowej zmianie cen ? Tam łatwo walnąć byka .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień wcześniej tak. Ale sprzedałam produkt, a gdy weszłam po tym fakcie na ofertę to była zmieniona cena..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tecza-sklep Przekazałam tę sprawę do zepołu technicznego i dostałam odpowiedź, z której wynika, że Ty lub inna osoba obsługująca konto dokonała dzisiaj zmiany ceny w tej ofercie przy użyciu zewnętrznego programu. W tej sytuacji nie potwierdzam błędu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję bardzo za informację. Zaraz posprawdzam ustawienia w oprogramowaniu.
Dziękuję!
Pozdrawiam