Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Status się nie zmienia. I widzę, że temat już był niejednokrotnie poruszany.
Nawet jeśli zamówienie jest już odebrane to status dalej pozostaje "nowe".
Proszę sprawdzić dowolne moje zamówienie - w każdym statusy zamówienia musiałem zmieniać ręcznie.
Przypominam, że chodzi o główny widok zamówień od kupujących, a nie widok szczegółów danego zamówienia.
@AutoUpgrade czy możesz podać mi przykładowe numery takich zamówień oraz przesłać zrzut widoku tej zakładki u Ciebie?
@AutoUpgrade dziękuję, przekazałam już te przykłady do zespołu, więc jak tylko czegoś się dowiem, dam Ci tutaj znać.
@AutoUpgrade przeniosłam nasz wątek tutaj, bo coś nie działa prawidłowo i musimy to dokładnie sprawdzić. U nas wszystkie statusy Twoich przesyłek pojawiają się prawidłowo, więc prześlij mi proszę pełne proszę zrzuty swojego ekranu z tymi statusami i zamówieniami.
Wrzuciłem powyżej widok szczegółów wspomnianego zamówienia i widok główny zamówień.
Usunąłem dane klienta.
@AutoUpgrade dziękuję, ale podeślij mi proszę pełne zrzuty ze wszystkimi danymi (nikt poza nami ich nie zobaczy, więc o to możesz być spokojny).
Tutaj wkleić w odpowiedzi? Czy może jakość inaczej to przesłać do Ciebie?
@AutoUpgrade może być tutaj, bo zdjęcia i tak są niewidoczne dla innych użytkowników dopóki ich nie zaakceptujemy, ale jeśli nie chcesz tutaj możesz podesłać je też mailem na adres spolecznosc@allegro.pl (dodaj tylko proszę link do tego wątku i informację, że to do mnie).
Przesyłam zrzuty bez modyfikacji.
Witam
Czy coś wiadomo w mojej sprawie?
@AutoUpgrade wybacz, ale dopiero dziś je zobaczyłam. Już działam w Twojej sprawie i jak zdobędę informacje, wrócę tutaj do Ciebie.
@AutoUpgrade dostałam już informacje dla Ciebie od zespołu, że te statusy się same nie aktualizują, więc wszystko jest w porządku.
Jeśli nie zmienisz ich ręcznie (albo przez API) to status jest oznaczony jako "NOWE" bez względu na to, czy przesyłka jest odebrana, czy nie. Wyjątkiem jest natomiast status "WYSŁANE", który może być ustawiony automatycznie po dodaniu do zamówienia numeru przesyłki, ale żeby tak się działo, musisz w ustawieniach zamówień musi mieć włączoną opcję “Automatycznie zmień status wszystkich zamówień na WYSŁANE po dodaniu numeru przesyłki”.
Na swoim koncie nie masz włączonej tej opcji, więc po dodaniu przesyłki zamówienie pozostaje w statusie "NOWE".
Czyli w sumie tyle pracy na nic 😉
Podpowiesz dlaczego nie mogę zaznaczyć tej opcji “Automatycznie zmień status wszystkich zamówień na WYSŁANE po dodaniu numeru przesyłki”. ?
U mnie jest na szaro bez możliwości zmiany.
@AutoUpgrade a wyślesz mi widok swojego ekranu? Pole nie powinno być wyszarzone.
Proszę:
@AutoUpgrade Aby ta opcja była dostępna, musisz posiadać aktywny abonament.
Rozumiem.
Nie dość, że trzeba płacić niemałe prowizje (wiadomo, że nie ma nic za darmo) to jeszcze trzeba sobie wykupić abonament żeby posiadać podstawowe narzędzia ułatwiające dostarczanie Wam kolejnych prowizji 🙂 ?
Dziękuję za pomoc i życzę miłego wieczoru.
Mam jeszcze jedno pytanie - jaki jest możliwie najniższy abonament, który będzie obsługiwał zmianę statusów przesyłki, o których jest mowa w tym temacie?