Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Status się nie zmienia. I widzę, że temat już był niejednokrotnie poruszany.
Nawet jeśli zamówienie jest już odebrane to status dalej pozostaje "nowe".
@AutoUpgrade sprawdzimy tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami.
@AutoUpgrade czy w takim razie w szczegółach danego zamówienia widok jest prawidłowy?
W szczegółach zamówienia status również się nie zmienia wcale.
W szczegółach zamówienia w polu "Przesyłki" pomarańczowe kółeczko które określa status przesyłki zmienia się prawidłowo.
@AutoUpgrade dziękuję, to wina dzisiejszej awarii, o której więcej piszemy tutaj. Przepraszamy za dzisiejsze trudności.
To nie jest wina awarii.
Odkąd sprzedaję na Allegro cały czas działa tak samo - czyli nie działa.
Proszę zobaczyć na dzisiejsze zamówienie 979af761-cefc-11ee-bb24-3f463b05459f
Paczka wysłana a status dalej jako "nowe".
Proszę zobaczyć na zamówienie e0e811d0-cbf7-11ee-990e-8d54a845ca77
Przesyłka odebrana, a status dalej "wysłane" który sam ustawiłem ręcznie.
Czy udało się coś dowiedzieć?
@AutoUpgrade postaram się sprawdzić zespołem, dlaczego tak się dzieje, ale czy możesz jeszcze mi powiedzieć z jakiego narzędzia do nadawania korzystasz?
Używam Furgonetki.
@_HolaOla_ mogę podać jeszcze jeden przykład - zamówienie nr :