Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki problem.
Klient (który sam sprzedaje na allegro) kupił cos u nas. Transakcja przebiegła pomyślnie. Jest tylko jeden szkopuł. Nie możemy zakończyć z nim korespondencji bo ma ustawiony autoresponder. Na nasze wiadomości typu: zmówienie jest gotowe do wysyłki czy zamówienie jest dostarczone otrzymywaliśmy cały czas:
Dzień dobry,
Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe.
Pozdrawiamy.
Niestety choć transakcja została zakończona to autorespondera non stop odpisuje nam jedno i to samo. Na to co my napiszemy autoresponder odpowiada on na nowo - musimy stale pilnować wiadomości od tego klienta bo jak nie to statystyki zaczną nam spadać.
(PS: my tez mam założony automat ale na sprzedaż nie na zakupy)
... kwestia jest taka że to nie może mieć miejsca bo jest bezsensowne i naraża nas na spadki jakości sprzedaży
Dzwoniliśmy to klienta ale to starszy Pan który mówił, że już mu to zgłaszano, może ktośz zewnątrz konfigurował mu allegro - w każdym razie ten Pan nie wie jak tymczasowo wyłączyć autoresponder a my non stop wysyłamy kropki byle tylko zostawić jakąś wiadomość (jego automat w dodatku dość szybko reaguje bo do 3h już odpowiedź jest wysłana )
ahhh
Można coś z tym zrobić ? miał ktoś taki problem ??
Takie wiadomości nie są liczone do żadnych statystyk.
Dla Ciebie - jako sprzedającego - liczy się tylko pierwsza odpowiedź na wiadomość wysłaną przez kupującego poprzez 'zadaj pytanie' z poziomu oferty lub 'zapytaj o zakup' z poziomu szczegółów zakupu.
Ale szczerze to nie rozumiem w czym problem. Odpisałeś raz i tyle, nie musisz Ty w rozmowie odpisywać jako ostatni. Wiele razy to klient kończył u mnie rozmowę i nigdy z tym problemu nie miałam. A ja akurat należę do tych mających spory odsetek pytań i cały czas terminowość odpowiedzi 100%.
Super, dzięki wielkie! No my nie wiadomo jak wielu zapytań nie mamy a taka sytuacja jest pierwszą taką i potrzebowaliśmy się zapytać kogoś tutaj kto jest za przeproszeniem " starym wyjadaczem" i już wie co i jak. Tym bardziej, że pisaliśmy na allegro pomoc i oni kazali nam zadzwonić do klienta i z nim się dogadać, by wyłączył automat. Nikt z obsługi nam nie powiedział, że statystyki nam nie spadną. Dzięki wielkie.
.
Dziękuję za odpowiedź.