anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczne odpowiedzi klienta - problem z jego autoresponderem

MAMY ROZWIĄZANIE!
PinusUlanow
#8 Zapaleniec#

Mam taki problem.

Klient (który sam sprzedaje na allegro) kupił cos u nas. Transakcja przebiegła pomyślnie. Jest tylko jeden szkopuł. Nie możemy zakończyć z nim korespondencji bo ma ustawiony autoresponder. Na nasze wiadomości typu: zmówienie jest gotowe do wysyłki czy zamówienie jest dostarczone otrzymywaliśmy cały czas: 

Dzień dobry,

Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie możliwe.

Pozdrawiamy.

Niestety choć transakcja została zakończona to autorespondera non stop odpisuje nam jedno i to samo. Na to co my napiszemy autoresponder odpowiada on na nowo - musimy stale pilnować wiadomości od tego klienta bo jak nie to statystyki zaczną nam spadać.

(PS: my tez mam założony automat ale na sprzedaż nie na zakupy)

 

... kwestia jest taka że to nie może mieć miejsca bo jest bezsensowne i naraża nas na spadki jakości sprzedaży

Dzwoniliśmy to klienta ale to starszy Pan który mówił, że już mu to zgłaszano, może ktośz zewnątrz konfigurował mu allegro - w każdym razie ten Pan nie wie jak tymczasowo wyłączyć autoresponder a my non stop wysyłamy kropki byle tylko zostawić jakąś wiadomość (jego automat w dodatku dość szybko reaguje bo do 3h już odpowiedź jest wysłana )

 

ahhh

 

Można coś z tym zrobić ? miał ktoś taki problem ??

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
komis-bell
#21 Demiurg#

Takie wiadomości nie są liczone do żadnych statystyk.

Dla Ciebie - jako sprzedającego - liczy się tylko pierwsza odpowiedź na wiadomość wysłaną przez kupującego poprzez 'zadaj pytanie' z poziomu oferty lub 'zapytaj o zakup' z poziomu szczegółów zakupu.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Ale szczerze to nie rozumiem w czym problem. Odpisałeś raz i tyle, nie musisz Ty w rozmowie odpisywać jako ostatni. Wiele razy to klient kończył u mnie rozmowę i nigdy z tym problemu nie miałam. A ja akurat należę do tych mających spory odsetek pytań i cały czas terminowość odpowiedzi 100%. 

oznacz moderatorów
PinusUlanow
#8 Zapaleniec#

Super, dzięki wielkie! No my nie wiadomo jak wielu zapytań nie mamy a taka sytuacja jest pierwszą taką i potrzebowaliśmy się zapytać kogoś tutaj kto jest za przeproszeniem " starym wyjadaczem" i już wie co i jak. Tym bardziej, że pisaliśmy na allegro pomoc i oni kazali nam zadzwonić do klienta i z nim się dogadać, by wyłączył automat. Nikt z obsługi nam nie powiedział, że statystyki nam nie spadną. Dzięki wielkie.

oznacz moderatorów
PinusUlanow
#8 Zapaleniec#

.

oznacz moderatorów
PinusUlanow
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów