Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z nadaniem przesyłki. Wyskakuje informacja, że przewoźnik jest wyłączony. Nic z naszej strony wyłączane nie było. Prośba o weryfikację.
@Supleman-sklep, podasz numer tego zamówienia?
np. 6a62d980-601b-11ed-a238-cf3769c58e57 przy nadaniu przesyłki jest ustawione odrazu przy przewoźniku : Allegro Paczkomaty InPost (Umowa abonamentowa) przy czym wyskakuje komunikat, który wyżej przesłałem. Po przestawieniu na allegro paczkomaty inpost(supleman-sklep) można nadać przesyłkę ale trzeba od nowa wbić adres paczkomatu zamawiającego. Wcześniej nie miało nic takiego miejsca a my z naszej strony nic nie zmienialiśmy w ustawieniach.
Dzień dobry,
Cały dzień nie działa opcja Wysyłam z Allegro przy przesyłkach Inpost, na wszystkich przesyłkach.
Pojawia się błąd " Przewoźnik wyłączony". @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kiedy problem będzie naprawiony?
@Supleman-sklep @Fit-animals konsultujemy Wasze zgłoszenia.
Damy znać, gdy tylko otrzymamy odpowiedź w tej sprawie! Sprawdźcie proszę w tej zakładce (w części Umowy własne) czy macie podpiętą właściwą umowę z przewoźnikiem.
Tak, mam podpiętą umowę z przewoźnikiem, nic tam nie zmieniałem od kilkunastu miesięcy.
@Supleman-sklep @Fit-animals wracam do Was z odpowiedzią. W narzędziu występowały problemy z sortowaniem umów własnych, więc problem pojawia się u tych sprzedających, którzy mają lub mieli kilka umów InPost wówczas system podpowiada te stare (odpowiedni zespół działa już, aby problem wyeliminować).
Natomiast doraźnie wystarczy, że w sekcji Odbiorca, w polu Przewoźnik klikniecie "ZMIEŃ" i wybierzecie tę umowę własną z InPost, którą rzeczywiście macie aktywną (znajdziecie ją po nazwie w nawiasie).
@Fit-animals w Twoim przypadku właściwa umowa to: "Mój Inpost umowa".
A gdzie znajdę moje umowy własne z przewoźnikami? Szukam i szukam, ale nigdzie nie mogę tego znaleźć...
@eogniwa_pl znajdziesz je tutaj w części "Umowy własne - Wysyłam z Allegro" 🙂
Przy zmianie umowy trzeba ponownie wybrać punkt odbioru, a tego wybranego przez klientkę nie ma na liście (WAW03M). Co w takiej sytuacji?
@giraffe_office czy chodzi o punkt odbioru przy generowaniu konkretnej etykiety, czy o punkt odbioru przy zmianie umowy w części Wysyłam z Allegro - umowy własne?
przy generowaniu etykiety
@giraffe_office dziękuję za informację! Podany Paczkomat został czasowo wyłączony z użytku dlatego nie pojawaia się przy generowaniu etykiety. W tej sytuacji skontaktuj się proszę z kupującą, aby podała inny paczkomat, z którego będzie mogła odebrać przesyłkę.
Dzień dobry mam ten sam problem co mam zrobić? colorsofchild_pl moje konto allegro