Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Błędnie wygenerowało mi przesyłkę Allegro InPost. Paczkomat odbiorcy jest taki sam jak nadawcy. Odebrałem przesyłkę za pomocą kodu od kupującego. wysyłam ponownie przesyłkę przez InPost ale muszę za nią zapłacić. Do kogo zwrócić się z reklamacją? Allegro czy InPost?
Może kupujący mieszka w Twojej okolicy?
Niestety nie. Kupujący z Malborka ja z Częstochowy.
To rzeczywiście kawał drogi 😉 Miałem taki przypadek, dlatego zapytałem - wtedy nawet kurier nie wyciąga przesyłki z paczkomatu, tylko automatycznie zostaje wysłane powiadomienie do odbiorcy, że przesyłka czeka na niego w paczkomacie.
@tomko69 Cześć. W ramach SMART można wygenerować wyłącznie jedną darmową etykietę. Przesyłkę nadałeś i odebrałeś, zatem reklamacja do InPost będzie bezzasadna (usługa została wykonana).
W jaki sposób nadajesz paczki? Czy podczas generowania kolejnej etykiety również pojawia się ten problem?
Loguje się na stronie InPost przez Allegro i importuje przesyłkę z Allegro. W piątek wysyłałem inną przesyłkę i było OK wcześniejsze przesyłki też OK a dzisiaj taki przypadek.
@tomko69 Jeśli korzystasz z Managera Paczek InPost, to skontaktuj się z InPost w tej sprawie https://inpost.pl/pomoc-jaki-jest-kontakt-do-dzialu-obslugi-klienta
Reklamacja złożona. Zobaczymy co z tego wyjdzie.