anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

błędna etykieta inpost

tomko69
#2 Obserwator#

Błędnie wygenerowało mi przesyłkę Allegro InPost. Paczkomat odbiorcy jest taki sam jak nadawcy. Odebrałem przesyłkę za pomocą kodu od kupującego. wysyłam ponownie przesyłkę przez InPost ale muszę za nią zapłacić. Do kogo zwrócić się z reklamacją? Allegro czy InPost?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Może kupujący mieszka w Twojej okolicy?

oznacz moderatorów

tomko69
#2 Obserwator#

Niestety nie. Kupujący z Malborka ja z Częstochowy.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

To rzeczywiście kawał drogi 😉 Miałem taki przypadek, dlatego zapytałem - wtedy nawet kurier nie wyciąga przesyłki z paczkomatu, tylko automatycznie zostaje wysłane powiadomienie do odbiorcy, że przesyłka czeka na niego w paczkomacie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tomko69 Cześć. W ramach SMART można wygenerować wyłącznie jedną darmową etykietę. Przesyłkę nadałeś i odebrałeś, zatem reklamacja do InPost będzie bezzasadna (usługa została wykonana). 

W jaki sposób nadajesz paczki? Czy podczas generowania kolejnej etykiety również pojawia się ten problem? 

oznacz moderatorów

tomko69
#2 Obserwator#

Loguje się na stronie InPost przez Allegro i importuje przesyłkę z Allegro. W piątek wysyłałem inną przesyłkę i było OK wcześniejsze przesyłki też OK a dzisiaj taki przypadek. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tomko69 Jeśli korzystasz z Managera Paczek InPost, to skontaktuj się z InPost w tej sprawie https://inpost.pl/pomoc-jaki-jest-kontakt-do-dzialu-obslugi-klienta 

oznacz moderatorów

tomko69
#2 Obserwator#

Reklamacja złożona. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

oznacz moderatorów