Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wczoraj dostałem negatywną ocenę z opisem "słaby kontakt w razie problemów z zakupem " i zaznaczonym kafelkiem „brak odpowiedzi na wiadomość”. Rozumiem to, że na pierwszy rzut oka nie do końca można zrozumieć, do czego się odnosi, ale wystarczy minimum wkładu aby to zweryfikować. Mianowicie w ubiegły weekend, Jelenia góra, miasto z którego wysyłam paczki znalazło się częściowo pod wodą i powstały opóźnienia ze strony przewoźników, usiłowałem zgłosić ocenę do wykluczenia, w końcu na to wskazuje regulamin, paczka jest piąty dzień w doręczeniu (status przesyłki na to wskazuje), ale niestety każdy konsultant twierdzi, że „nie może zweryfikować problemu” i czy tylko o to chodzi, bo w końcu jest zaznaczona kafelka o braku odpowiedzi (odpowiedź została udzielona szybko i w terminie, centrum wiadomości około 20 minut a w dyskusji po kilku godzinach). Według konsultantów, problem z zakupem może być inny (np jaki ?)
Mogę prosić o udzielenie bardziej rzetelnej odpowiedzi ? Na moim koncie znajduje się już wykluczona ocena w podobnej kwestii i to niejedna, również np wykluczona jest ocena w której kupująca po prostu nie odebrała zamówienia z paczkomatu, twierdząc że nie dostała informacji od przewoźnika a ja ją okłamuje, że zamówienie oczekuje na odbiór. Nie było opóźnienia, a jednak ocena została wykluczona i można to było zweryfikować.
jestem trochę oburzony i zniesmaczony zachowaniem konsultantów, również uważam że ocena powinna zostać wykluczona i o to proszę, w końcu paczka została nadana w zadeklarowanym czasie a odpowiedzi zostały udzielone bardzo szybko. W dyskusji z kupującym również jasno widać, że problemem jest wydłużony czas doręczenia ze strony przewoźnika.
jako firma, wywiązałem się w 100% z zobowiązań, nie mam wpływu na zachowanie przewoźnika od odbioru paczki przez kuriera, nie chce być za to karanym. Proszę uprzejmie o wykluczenie oceny z jakości sprzedaży.
Dodam również, że klient zrezygnował z zakupu przed jego odbiorem. Został wysłany mail do inpostu z prośbą o zwrot przesyłki do nadawcy, zwrot środków również został zlecony. W przypadku anulowania zamówienia przez kupującego nie posiada on możliwości wystawienia oceny, w tym przypadku anulował zamówienie przez oświadczenie w dyskusji, nie mógł tego już odkliknąć w Allegro.
@gracz324 przykro mi, nie mogę nic obiecać, ale postaram się pomóc. Czy możesz przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl zrzut ekranu z wiadomością od tej kupującej z centrum wiadomości z widocznym czasem i Twoją odpowiedzią? W treści wiadomości dodaj proszę link do tego wątku.
Dobrze, że poprosiłeś kupującą o zmianę oceny, może sama zdecyduje się ją poprawić.