anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka w Lipcu nie odebrała paczki. Ma zrobiony zwrot, a dziś zaczyna dyskusję.

MAMY ROZWIĄZANIE!
vinca3
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Jak rozwiązać problem z klientką, która nie odebrała paczki w terminie ma zrobiony zwrot, a dziś wszczeła dyskusję, że nie otrzymała paczki. Ręce opadają.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
LEW433
#21 Demiurg#

Opisać ze nie odebrała, że dostała zwrot.

oznacz moderatorów
vinca3
#9 Pomysłodawca#

Robiłem już to dwa razy po powrocie paczki 22 lipca zrobiłem też od razu zwrot.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Musisz to w dyskusji odpisać.

oznacz moderatorów
vinca3
#9 Pomysłodawca#

Zrobiłem to wkleiłem drogę przesyłki numer listu i zwrot.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

I bardzo dobrze.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@vinca3 jak był zrobiony zwrot kasy to dyskusję bot z automatu powinien zakończyć

oznacz moderatorów
vinca3
#9 Pomysłodawca#

Nic nie zakończył z automatu.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  kiedy wasze systemy automatycznie kończą dyskusję?

oznacz moderatorów
vinca3
#9 Pomysłodawca#

Skoro dostałem maila z informacją: 

Data utworzenia zwrotu

22 lipca 2024, 14:50

Identyfikator zwrotu

oznacz moderatorów
vinca3
#9 Pomysłodawca#
vinca3_0-1726934951605.png

 

Dzień dobry vinca3,
zwróciłeś wpłatę Kupującemu ............

Zwrot wpłaty

Pełny zwrot wpłaty za zwracane produkty został wysłany kupującemu .........

Operator rozpoczął realizację zwrotu wpłaty. Poinformujemy kupującego, gdy zwrot zostanie zrealizowany.

Zwrot prowizji (rabat transakcyjny)

Możesz teraz złożyć wniosek o zwrot prowizji (rabat transakcyjny) dla tego zamówienia.

  


 

Szczegóły zwrotu wpłaty

Powód zwrotu wpłaty

Nieodebrane zamówienie

Kupujący

...............

Data utworzenia zwrotu

22 lipca 2024, 14:50

Identyfikator zwrotu

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Tak tylko samo nieodebranie przesyłki przez kupującego nie jest podstawą do wykonania zwrotu. Dopóki nie zostanie złożone oświadczenie o odstąpieniu od umowy towar cały czas jest własnością kupującego. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael w tym konkretnym przypadku automatyczne zamknięcie dyskusji może się nie wydarzyć, ponieważ kupująca nie odstąpiła od umowy. Może więc oczekiwać wyjaśnień, dlaczego otrzymała zwrot wpłaty.
@vinca3 zamknęliśmy dyskusję i skontaktowaliśmy się z kupującą w osobnej wiadomości. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
vinca3
#9 Pomysłodawca#

Bardzo dziękuje. 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@vinca3 źle zrobiłeś zwracając środki bez uzgodnienia z odbiorcą , klientka jako konsument nie rozwiązała umowy czyli w dalszym ciągu jest właścicielem towaru i nie ma tu najmniejszego znaczenia gdzie on jest  ,fakt zwrócenia środków w świetle prawa niczego nie zmienia .

oznacz moderatorów
vinca3
#9 Pomysłodawca#

Pani ma ustawioną pocztę prawdopodobnie w Czeskim języku jak ktoś zna z allegro, to może załatwi sprawę, bo ja niestety nie znam.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@vinca3 nigdy tak się nie robi 😞 piszesz i czekasz na decyzję ( u mnie już 2 paczki takie leżą ) napisz w dyskusji że jak chce wysyłkę niech wpłaci za towar, koszt powrotu paczki i ponowną wysyłkę może to ją ostudzi 🙂

Może nie wie gdzie kasa a może trafiła na saldo allegro ? poczekaj jak wtrąci się allegro 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
vinca3
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje 🙂

oznacz moderatorów