Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Jak rozwiązać problem z klientką, która nie odebrała paczki w terminie ma zrobiony zwrot, a dziś wszczeła dyskusję, że nie otrzymała paczki. Ręce opadają.
Opisać ze nie odebrała, że dostała zwrot.
Robiłem już to dwa razy po powrocie paczki 22 lipca zrobiłem też od razu zwrot.
Musisz to w dyskusji odpisać.
Zrobiłem to wkleiłem drogę przesyłki numer listu i zwrot.
I bardzo dobrze.
@vinca3 jak był zrobiony zwrot kasy to dyskusję bot z automatu powinien zakończyć
Nic nie zakończył z automatu.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ kiedy wasze systemy automatycznie kończą dyskusję?
Skoro dostałem maila z informacją:
22 lipca 2024, 14:50
| |||||
| |||||
|
Tak tylko samo nieodebranie przesyłki przez kupującego nie jest podstawą do wykonania zwrotu. Dopóki nie zostanie złożone oświadczenie o odstąpieniu od umowy towar cały czas jest własnością kupującego.
Bardzo dziękuje. 🙂
@vinca3 źle zrobiłeś zwracając środki bez uzgodnienia z odbiorcą , klientka jako konsument nie rozwiązała umowy czyli w dalszym ciągu jest właścicielem towaru i nie ma tu najmniejszego znaczenia gdzie on jest ,fakt zwrócenia środków w świetle prawa niczego nie zmienia .
Pani ma ustawioną pocztę prawdopodobnie w Czeskim języku jak ktoś zna z allegro, to może załatwi sprawę, bo ja niestety nie znam.
@vinca3 nigdy tak się nie robi 😞 piszesz i czekasz na decyzję ( u mnie już 2 paczki takie leżą ) napisz w dyskusji że jak chce wysyłkę niech wpłaci za towar, koszt powrotu paczki i ponowną wysyłkę może to ją ostudzi 🙂
Może nie wie gdzie kasa a może trafiła na saldo allegro ? poczekaj jak wtrąci się allegro 😉
Dziękuje 🙂