anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie połączona oferta - dyskusja z kupującym

ewygodnie_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Kilka dni temu kupujący założył mi dyskusję z powodu niezgodności towaru z opisem klikając w ofertę zaobserwowałem że chodzi o biurko które sprzedaję od chyba 4 lat, kupujący twierdzi że w parametrach jest informacja że blat biurka jest w połysku co bardzo mnie zdziwiło ponieważ dobrze wiem że biurko jest matowe i zastanawiałem się jakim cudem mogłem popełnić taki błąd - po sprawdzeniu błędnej oferty okazało się że allegro połączyło produkt z innym który został wystawiony przez innego sprzedawcę z błędną informacją, kupujący żąda teraz ode mnie zwrotu 20 % wartości produktu a po zgłoszeniu sprawy do allegro kompletnie umywają ręce. Wiem że otrzymuję zawsze informację mailem o połączeniu moich produktów ale niestety w tej sytuacji nie udało mi się wyłapać tego błędu ( a czasami znajduję dziesiątki niepoprawnych ofert). Allegro jednoznacznie dało mi do zrozumienia że oni nie zamierzają niczego wyjaśniać i mam sobie rozwiązać problem z kupującym dodatkowo informując klienta w dyskusji że to jest tylko i wyłącznie mój błąd :). Co o tym sądzicie ? Czy jest tak jak twierdzi allegro że to w moim obowiązku jest za każdym razem siedzieć i sprawdzać wszystko co oni sobie tam połączyli ? Nie chodzi mi już o zwrot 20 % wartości produktu ale o sam fakt kto popełnił błąd i kogo to jest problem bo moim zdaniem całe to łączenie ofert to jakiś totalny bałagan.

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0