anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny adres zwrotów. Paczki wracają do kupującego. Co można z tym zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
sigmashop1
#1 Nowicjusz#

Za każdym razem gdy Klient dokonuje zwrotu, Paczka ta idzie na nie istniejący adres będący miksem mojego adresu zamieszkania i byłego miejsca prowadzenia działalności. mogę coś z tym zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kostas11
#21 Demiurg#

@sigmashop1 masz podany taki adres w zakładce zwroty 😞

sigma racibórz
janowska 81
47-400 racibórz
Polska
 
________
Κώστας
oznacz moderatorów
sigmashop1
#1 Nowicjusz#

Dzięki wielkie. O to chodziło.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@sigmashop1 pamiętaj że ta zmiana będzie obowiązywała dla zakupów od dnia zmiany danych, poprzednie zakupy np. z wczoraj jak klient odstąpi od umowy za 14 dni i odeśle za kolejne 14 dni to do miesiąca mogą się trafiać zwroty na stare dane 😞 więc tak naprawdę wyprostuje się to wszystko po 30 dniach po zmianie danych 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sigmashop1
#1 Nowicjusz#

Zdaję sobie sprawę ale teraz już chociaż kolejne będą ok.

oznacz moderatorów