Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Proszę o pomoc , poradę . Trochę opisze sytacje :
20,04,2024 pan widzę o poradę w sprawi myjki karcher . Po odpowiedzi zakupuje .
po 38 dniach pisze ze przesyłkę dopiero otworzył ze jest uszkodzona , ze brak instrukcji , specyfikacji co miało przyjść . Opis aukcji myjka używana , opisane co wchodzi w skład zestawu .dokładnie napisane ze lanca do wyboru . Panu w rozmowie zaproponowaliście odpowiednia i taki zestaw dostał .
Po 38 dniach pisze bzdury . Odpisujemy ze dostał dokładnie taki zestaw jaki jest w aukcji i ze jest jedna lanca
Pan odpisuje ze sprzedajemy podróbkę i żebyśmy dosłać mu jeszcze lance i ten trudny tematy zostanie zamknięty . Odpowiadamy ze oszczerstwem jest stwierdzenie ze nasz towr jest podwaliny i po raz kolejny piszemy ze staw zawiera 1 lance .
Pan wystawie negatywny komentarz w odpowiedzi pytamy czy komentarz jest złośliwy i proszę by odwołała urządzenie , zostanie wysłane do autoryzowanego serwisy celem sprawdzenia autentyczności . Brak odpowiedzi . To jest po prostu jakaś kpina . Pan chce o wyslanie drugiej lancy z pretensjami ze brak specyfikacji a w aukcji wyraźnie pisze co jest w zestawie . Czysto złośliwie wystawia komentarz ale najbardziej denerwujące jest to ze pisze ze zakupimy towar może być podróbka .
Czy ktokolwiek z Panstwa spotkał się z identyczna podróbka Karcher . Jak zakończyć ta sprawę
Odrzucić reklamację 14dnia od 1 zgłoszenia powód odrzucenia towar zgodny z umową, zestaw zawiera elementy wyszczególnione w ofercie
Nie znamy oferty, masz do niej link? a kupujący skalda reklamację i musisz ją rozpatrzyć w ciągu 14dni, możesz uznać możesz odrzucić.
Nie wiem czy nazwać to reklamacja czy pretensjami . Cała rozmowa jest na czacie nie w dyskusji
No żeby nie było później, reklamacja to nie musi być przez dyskusję.
Odpisze panu do tej rozmowy . Ale uważam , ze proces reklamacji powinien odbywać się podstawie wypisanego protokołu reklamacyjnego a nie przez jakoś wypisywanie na dyskusjach bądź czatach . Nie każdy wie ze pretensje czy złośliwe zadania są zgłaszana reklamacja .
@DoReMa jeśłi kupujący określił
1) wade produktu ( niezgodnośc z umową)
2) okresłił swoje żądania ( zwrot wpłaty , wymiana, doprowadzenie do stanu zgodnego z umową)
To jest to reklamacja i nalezy stosowac odpowiednie przepisy.
To czy została ona złgłoszona w dyskusji, w wiadomości allegro, mailowo, czy tez za pomoca listu pocztowego - nie ma żadnego znaczenia