Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, sprawa jest taka:
Kupująca dokonała zakupu w jednej transakcji produktu A i B.
Zwróciła produkt A.
Omyłkowo zwrotu środków dokonano na produkcie B (nie mam pojęcia, dlaczego przy zwrotach wyświetlają się oba...).
Teraz w zwrotach, zwrot produktu A widnieje jako "doręczony" (czyli przez nas nieobsłużony).
Jakie jest rozwiązanie w takiej sytuacji? Kwota za produkty A i B była identyczna, więc Klientka pewnie nawet nie zauważyła błędu, chodzi mi o statystyki sprzedaży i jej jakość.
@bielizniarka_AG systemowo nie jesteśmy w stanie tego zmienić. System zwrotów działa w ten sposób, że jeżeli dostaniesz przesyłkę i zwrócisz pieniądze to system to zaliczy do jakości. A jeżeli jest zwrot, gdzie "nie zwróciłeś pieniędzy" - to ten zwrot jest jako niepełny, więc system go nie zaliczy. Podsumowując - nie wpływa to na jakość.
dziękuję za odpowiedź