anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny zwrot środków

MAMY ROZWIĄZANIE!
bielizniarka_AG
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, sprawa jest taka:

Kupująca dokonała zakupu w jednej transakcji produktu A i B.

Zwróciła produkt A.

Omyłkowo zwrotu środków dokonano na produkcie B (nie mam pojęcia, dlaczego przy zwrotach wyświetlają się oba...).

Teraz w zwrotach, zwrot produktu A widnieje jako "doręczony" (czyli przez nas nieobsłużony).

Jakie jest rozwiązanie w takiej sytuacji? Kwota za produkty A i B była identyczna, więc Klientka pewnie nawet nie zauważyła błędu, chodzi mi o statystyki sprzedaży i jej jakość.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
gdvorek
Moderator
Moderator

@bielizniarka_AG systemowo nie jesteśmy w stanie tego zmienić. System zwrotów działa w ten sposób, że jeżeli dostaniesz przesyłkę i zwrócisz pieniądze to system to zaliczy do jakości. A jeżeli jest zwrot, gdzie "nie zwróciłeś pieniędzy" - to ten zwrot jest jako niepełny, więc system go nie zaliczy. Podsumowując - nie wpływa to na jakość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
bielizniarka_AG
#1 Nowicjusz#

dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów