anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bardzo długi okres weryfikacji Payu

Charonus
#1 Nowicjusz#

Dzień doby,

Po próbach przypisania konta Revolut do PayU( co okazało się po prostu niemożliwe). Postanowiłem powrócić do wcześniejszego rachunku. W ubiegłym tygodniu w poniedziałek wykonałem przelew weryfikacyjny. W dalszym ciągu nie dostałem maila z potwierdzeniem procesu.

Chciałbym wypłacić środku znajdujące się na moim koncie, ale nie jest to obecnie możliwe...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Charonus Weryfikuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Charonus
#1 Nowicjusz#

Dziękuje za szybką odpowiedź, czekam niecierpliwie na informacje.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Charonus doradca skontaktuję się z Tobą niedługo mailowo. Wysyłam Ci numer zgłoszenia: 44141182. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Charonus
#1 Nowicjusz#

Dziękuje, czekam niecierpliwie na kontakt ze strony konsultanta.

oznacz moderatorów