Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca zrezygnowała z zakupu jednej sztuki z zamówienia na kwotę 109 zł. Minęło sporo czasu od 18 marca i te pieniądze ciągle są u nas widoczne. Prosiłabym moderatora o przekazanie informacji odpowiedniemu działowi i oddanie kupującej pieniędzy.
Chodzi o zamówienie: b6c5eda7-a697-11ec-bf0b-f9d22c3f0bb5
Płatność "przelewy 24", mam środki na zwrot.
@CHECINIAKI Czy zleciłeś zwrot tej wpłaty?
Tak, został zlecony 18 marca, może pani sprawdzić? Czy mogło coś pójść nie tak?
@CHECINIAKI Nie widzę takiego zwrotu na Pańskim koncie. Dostał Pan potwierdzenie, że środki zostaną zwrócone klientowi?
gdzie szukać takiego potwierdzenia?
Były 2 identyczne sztuki produktu w paczce, kupująca zrezygnowała z jednej. Na jedną został zlecony zwrot wpłaty, czy potwierdzenie przychodzi mailem?
Proszę jeszcze raz sprawdzić, bo jeżeli nie ma, to muszę jeszcze raz złożyć?:
b6c5eda7-a697-11ec-bf0b-f9d22c3f0bb5
Dostałem informację, że nie otrzymałem rabatu tansakcyjnego, o który też prosiłem. Ale skoro nie widać zlecenia wypłaty, to może dlatego:
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
@CHECINIAKI Powinien Pan otrzymać powiadomienie o zleconym zwrocie. Proszę spróbować zlecić zwrot teraz. A następnie odwołać się od decyzji o nieprzyznanym rabacie transakcyjnym.
Na razie w mailach widzę tylko zakupy tej osoby.
Nie napisaliśmy uzasadnienia zwrotu, poszła tam pusta rubryka, może dlatego jest coś żle.
Ok, poproszę o zwrot 109 zł dla kupującej jeszcze raz.
Przed chwilą wykonałem ponownie zlecenie zwrotu kwoty 109 zł dla tej kupującej i nie mam maila w skrzynce pocztowej.
Proszę sprawdzić, czy zlecenie jest widoczne. Bardzo proszę 🙂
Dzwoniłem do kupującej i ona też żadnych maili nie dostała.
🙂
JUŻ JEST !!! MAIL DOTARŁ !!!