anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bardzo proszę o przyśpieszenie zwrotu 109 zł kupującej za niewysłany towar

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Kupująca zrezygnowała z zakupu jednej sztuki z zamówienia na kwotę 109 zł. Minęło sporo czasu od 18 marca i te pieniądze ciągle są u nas widoczne. Prosiłabym moderatora o przekazanie informacji odpowiedniemu działowi i oddanie kupującej pieniędzy.

Chodzi o zamówienie:   b6c5eda7-a697-11ec-bf0b-f9d22c3f0bb5

 

Płatność "przelewy 24", mam środki na zwrot.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CHECINIAKI Czy zleciłeś zwrot tej wpłaty?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Tak, został zlecony 18 marca, może pani sprawdzić? Czy mogło coś pójść nie tak?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CHECINIAKI Nie widzę takiego zwrotu na Pańskim koncie. Dostał Pan potwierdzenie, że środki zostaną zwrócone klientowi? 

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

gdzie szukać takiego potwierdzenia?

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Były 2 identyczne sztuki produktu w paczce, kupująca zrezygnowała z jednej. Na jedną został zlecony zwrot wpłaty, czy potwierdzenie przychodzi mailem?

Proszę jeszcze raz sprawdzić, bo jeżeli nie ma, to muszę jeszcze raz złożyć?:

b6c5eda7-a697-11ec-bf0b-f9d22c3f0bb5

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Dostałem informację, że nie otrzymałem rabatu tansakcyjnego, o który też prosiłem. Ale skoro nie widać zlecenia wypłaty, to może dlatego:

Dzień dobry Client:59247542,
sprawdziliśmy zamówienie – na podstawie naszych danych obecnie nie możemy przyznać Ci rabatu transakcyjnego.

Dotyczy zwrotu 1/2 szt. z zamówienia od Client:28269945 z dnia 18 marca 2022, 09:45.

  FASOLA JAŚ MAŁY 10 KG - ZGRZEWKA 20 x 500 g
218,00 zł
2 x 109,00 zł

Oto możliwe powody:

  • brak zwrotu wpłaty przez Allegro Finanse, mimo że kupujący opłacił w ten sposób zakupy u Ciebie
  • brak numeru listu przewozowego dla przesyłki za pobraniem
  • kupujący wskazał powód zwrotu: „Towar niezgodny z opisem/zamówieniem” lub „Towar jest wadliwy lub uszkodzony”, a jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż neutralny.

 

W przyszłości możesz automatycznie uzyskać rabat transakcyjny, jeśli:

 

 

  • zwrócisz kupującemu wpłatę przez Allegro Finanse (gdy korzystał z tego sposobu płatności)
  • kupujący zwróci przedmiot przez zakładkę Kupione
  • dodasz w zamówieniu numer przesyłki
  • zachowasz wymagany poziom jakości Twojej sprzedaży.

 

Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją, skorzystaj z formularza odwołania.

Odwołaj się

Pozdrawiamy
Allegro

  Wiadomość wysłana przez Allegro do Nartowski Mirosław (Client:59247542).
 

Dodatkowe informacje

  1. Listę swoich wniosków o przyznanie rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji) z ostatnich 120 dni znajdziesz w zakładce Złożone wnioski.
  2. Szczegółowe zasady przyznawania rabatów transakcyjnych (zwrotów prowizji) znajdziesz w Regulaminie.
Masz pytania? Skorzystaj z Pomocy Allegro
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CHECINIAKI Powinien Pan otrzymać powiadomienie o zleconym zwrocie. Proszę spróbować zlecić zwrot teraz. A następnie odwołać się od decyzji o nieprzyznanym rabacie transakcyjnym.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Na razie w mailach widzę tylko zakupy tej osoby.

Nie napisaliśmy uzasadnienia zwrotu, poszła tam pusta rubryka, może dlatego jest coś żle.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Ok, poproszę o zwrot 109 zł dla kupującej jeszcze raz.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Przed chwilą  wykonałem ponownie zlecenie zwrotu kwoty 109 zł dla tej kupującej i nie mam maila w skrzynce pocztowej.

Proszę sprawdzić, czy zlecenie jest widoczne. Bardzo proszę 🙂

Dzwoniłem do kupującej i ona też żadnych maili nie dostała.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

🙂

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

JUŻ JEST !!! MAIL DOTARŁ !!!

oznacz moderatorów