anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bardzo proszę o przyśpieszenie zwrotu 109 zł kupującej za niewysłany towar

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Kupująca zrezygnowała z zakupu jednej sztuki z zamówienia na kwotę 109 zł. Minęło sporo czasu od 18 marca i te pieniądze ciągle są u nas widoczne. Prosiłabym moderatora o przekazanie informacji odpowiedniemu działowi i oddanie kupującej pieniędzy.

Chodzi o zamówienie:   b6c5eda7-a697-11ec-bf0b-f9d22c3f0bb5

 

Płatność "przelewy 24", mam środki na zwrot.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CHECINIAKI Czy zleciłeś zwrot tej wpłaty?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Tak, został zlecony 18 marca, może pani sprawdzić? Czy mogło coś pójść nie tak?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CHECINIAKI Nie widzę takiego zwrotu na Pańskim koncie. Dostał Pan potwierdzenie, że środki zostaną zwrócone klientowi? 

 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

gdzie szukać takiego potwierdzenia?

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Były 2 identyczne sztuki produktu w paczce, kupująca zrezygnowała z jednej. Na jedną został zlecony zwrot wpłaty, czy potwierdzenie przychodzi mailem?

Proszę jeszcze raz sprawdzić, bo jeżeli nie ma, to muszę jeszcze raz złożyć?:

b6c5eda7-a697-11ec-bf0b-f9d22c3f0bb5

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Dostałem informację, że nie otrzymałem rabatu tansakcyjnego, o który też prosiłem. Ale skoro nie widać zlecenia wypłaty, to może dlatego:

Dzień dobry Client:59247542,
sprawdziliśmy zamówienie – na podstawie naszych danych obecnie nie możemy przyznać Ci rabatu transakcyjnego.

Dotyczy zwrotu 1/2 szt. z zamówienia od Client:28269945 z dnia 18 marca 2022, 09:45.

  FASOLA JAŚ MAŁY 10 KG - ZGRZEWKA 20 x 500 g
218,00 zł
2 x 109,00 zł

Oto możliwe powody:

  • brak zwrotu wpłaty przez Allegro Finanse, mimo że kupujący opłacił w ten sposób zakupy u Ciebie
  • brak numeru listu przewozowego dla przesyłki za pobraniem
  • kupujący wskazał powód zwrotu: „Towar niezgodny z opisem/zamówieniem” lub „Towar jest wadliwy lub uszkodzony”, a jakość Twojej sprzedaży jest na poziomie niższym niż neutralny.

 

W przyszłości możesz automatycznie uzyskać rabat transakcyjny, jeśli:

 

 

  • zwrócisz kupującemu wpłatę przez Allegro Finanse (gdy korzystał z tego sposobu płatności)
  • kupujący zwróci przedmiot przez zakładkę Kupione
  • dodasz w zamówieniu numer przesyłki
  • zachowasz wymagany poziom jakości Twojej sprzedaży.

 

Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją, skorzystaj z formularza odwołania.

Odwołaj się

Pozdrawiamy
Allegro

  Wiadomość wysłana przez Allegro do Nartowski Mirosław (Client:59247542).
 

Dodatkowe informacje

  1. Listę swoich wniosków o przyznanie rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji) z ostatnich 120 dni znajdziesz w zakładce Złożone wnioski.
  2. Szczegółowe zasady przyznawania rabatów transakcyjnych (zwrotów prowizji) znajdziesz w Regulaminie.
Masz pytania? Skorzystaj z Pomocy Allegro
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@CHECINIAKI Powinien Pan otrzymać powiadomienie o zleconym zwrocie. Proszę spróbować zlecić zwrot teraz. A następnie odwołać się od decyzji o nieprzyznanym rabacie transakcyjnym.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Na razie w mailach widzę tylko zakupy tej osoby.

Nie napisaliśmy uzasadnienia zwrotu, poszła tam pusta rubryka, może dlatego jest coś żle.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Ok, poproszę o zwrot 109 zł dla kupującej jeszcze raz.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Przed chwilą  wykonałem ponownie zlecenie zwrotu kwoty 109 zł dla tej kupującej i nie mam maila w skrzynce pocztowej.

Proszę sprawdzić, czy zlecenie jest widoczne. Bardzo proszę 🙂

Dzwoniłem do kupującej i ona też żadnych maili nie dostała.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

🙂

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

JUŻ JEST !!! MAIL DOTARŁ !!!

oznacz moderatorów