Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jeszcze dodatkowe pytanko na dzisiaj 😄
Ostatnio otrzymaliśmy negatywny komentarz od kupującej o treści:
"Niepoważna firma wystawiają towar którego nie mają zawracanie głowy tylko proponują zwrot pieniędzy, żenujące"
Tłumaczę o co chodzi:
Pani zakupiła na aukcji farbę o numerze 112, w komentarzu napisała, że chce numer 114. Na aukcji w tytule i opisie pisało że jest to numer 112. Nasza pracownica grzecznie do Pani zadzwoniła i ją grzecznie poinformowała, że takiego koloru nie mamy na stanie, więc zaproponowała zwrot płatności. Zrobiliśmy zwrot a po kilku dniach taki komentarz jak wyżej. Poprosiliśmy o usunięcie tego negatywa ale bez żadnego skutku.
Czy jest jakiś sposób na usunięcie tego komentarza?
Dlaczego przy "twardych" dowodach allegro nie może usunąć takiego komentarza?
Dodam, że zależy nam na tych ocenach, ponieważ brakuje nam kilka setnych do włączenia smarta a taki bezpodstawny komentarz rujnuje nam oceny 😞
Dziękuję i pozdrawiam!
@SklepGramet Allegro tej oceny nie usunie. Nie trzeba było dzwonić, tylko wszystko mieć na piśmie, wtedy byłby jakiś dowód.
Wystarczającym dowodem jest to, że klientka w "wiadomości od kupującego" do zakupu w ofercie z farbą o nr 112 napisała, że chce nr 114. "Wiadomość od kupującego" to nie jest "pismo"?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@SklepGramet A prosiłeś allegro o usunięcie??? Są dwie formy (jak wiesz), prośba do kupującego i jeżeli narusza regulamin do Allegro.
Oczywiście że, prosiliśmy o usunięcie. Cisza ze strony klientki.
@SklepGramet nie mogę sprawdzić szczegółów tej oceny, ponieważ piszesz z innego konta. Nie mamy możliwości zweryfikowania jej odczuć względem tej transakcji, z zasady nie wtrącamy się w oceny kupujących, wyjątkami są powody zawarte w tym artykule.
Jeżeli uważasz, że spełniasz, któryś z nich proszę napisz do nas tutaj.
Rozumiem, że poprosiliście już kupującą o usunięcie oceny? Alternatywnym rozwiązaniem będzie napisanie Twojego komentarza do oceny z merytorycznym wyjaśnieniem przebiegu transakcji, wówczas inni kupujący będą mieli pełniejszy wgląd w sytuację i poznają również Waszą ocenę tej sytuacji.
Tak, poprosiliśmy kupującą o usunięcie tego komentarza, ponieważ jest on bezpodstawny. Zero odpowiedzi od klientki. Zostawiliśmy odpowiedź na jej komentarz z wyjaśnieniem sytuacji. Tylko co z tego, że klienci będą mieć pogląd na całą sytuację, skoro średnia ocena i tak poszła w dół... 😕 Gdzie właśnie najbardziej nam teraz zależy na pozytywnych ocenach by móc włączyć smarta.
@la_nika @msniezek kiedy wreszcie weźmiecie się za system komentarzy?
Bo to co jest tutaj pokazane to zachowanie typu : kupuję na allegro majtki i piszę w wiadomości do sprzedającego : czekam na młot pneumatyczny. Oczywiście dostaję odp że nie mają młotów pneumatycznych, wiec walę komentarz : "Niepowazna firma ! Nie ma towaru który chcę!" - i wy tego nie usuwacie??? 😯
Mam tak samo, klient dostał informacje o błędzie tuż po zakupie, nie odzywał się kilka dni po czym wysłał wiadomość i za chwilę po tym negatywa z dopiskiem Że nie wiadomo kiedy zwrócone zostaną pieniądze - kiedy już w pierwszej wiadomości tuż po zakupie miał taką możliwość. Mało tego pisał w wiadomości o oszustwie i naciąganiu co jest jawnym łamaniem Regulaminu. Po kilku interwencjach łaskawie dostał ostrzeżenie ale komentarz pozostał. Tragedia, wszystko było jasne, wszystkie wiadomości czytelne a serwis Allegro nie chce usunąć komentarza.
@Fachoviec_pl piszesz poinformowany o blędzie ... a czyjej sterony był błąd ? , stawim ,że z Twojej więc otrzymałeś to co Ci się należało .
Nawiazując do wątku jaki otworzył @SklepGramet mam pewną sugestię , do tej pory autor nie pokazał nam swojej oferty z chwili zakupu owej klientki i nie mamy pewności czy treść zdjęcie nie sugerowało możliwości wyboru koloru czym mogła zasugerować się klientka przy zakupie . Siedzę w tej branży już dłuugo i widzę jak niektorzy konkureci wystawiają kolorówkę przedstawiając na zdjęciu całą gamę kolorów , a jedynie w opisie informują ,że oferta dotyczy numeru/ koloru .... . Pretensjeo ocenę ?? .. .do kogo ? la_nika nic nie zrobi bez wglądu do treści oferty .
Błędy były i będą czy mdrogeria się nie myli ? Sprawa była jasna, Klient tuż po zawarciu transakcji miał informację zwrotną, jednak nie odniósł się do informacji formułował stwierdzenia o Oszustach i Naciągaczach. Czy idąc do sklepu mdrogeria nie rozmawiasz ze sprzedającym kiedy Ten powie że sprzedawany produkt inaczej jest pakowany. Jestem przekonany że jest rozmowa. To tylko dobra wola to raz dwa znając mechanizmy działania, albo raczej braku działań kontrolnych i obojętność serwisu Allegro można dowolną firmę na Allegro zniszczyć na pstryk. My kierujemy się zasadą fair play, rozmawiamy z Klientem i pomagamy, taki mamy cel. I biorąc pod uwagę brak reakcji Allegro nie koniecznie musimy sprzedawać swoje produkty na serwisie Allegro i za chwilę będziemy rezygnować z tego typu rozwiązania. Zwyczajnie szkoda zdrowia.
@Fachoviec_pl w sklepie stacojinarnym masz bezpośredni kontakt z towarem , masz możliwość pomacać obejrzeć powąchać , a tu klient kupuje to co widi na ekranie , to obowiązkiem sprzedawcy jest pokazanie produktu za opmocą zdjęcie oraz opisu ,aby klient nie miał wątpliwości co kupuje , a przede wszystkim aby otrzymał dokładnie to co widział .
Komentarz pozostał, bo nie ma w nim nic o oszustwie i naciąganiu. Jest o wprowadzaniu w błąd - i to akurat święta prawda w świetle pozostałych informacji.
Masz - bolesną, to fakt - nauczkę na przyszłość. Oferta wiąże sprzedawcę nie tylko co do rodzaju towaru, ale i co do jego ilości. Piszesz "1 kg", a masz paczki po pięć kg? Licz się z tym, że trzeba będzie rozwalić paczkę, odważyć kilogram, przepakować i wysłać. Albo wystawiać po pięć kilo jako jedną sztukę - wtedy nikt nie kupi 0,2 sztuki towaru.
Komentarz pozostał bo serwis Allegro nie sprawdza treści wiadomości w transakcji, każda sytuacja jest inna a jasne sformułowania i informacje które Klient uzyskał nie uzasadniają w żaden sposób oceny w której do tego jest sugestia że nie wiadomo kiedy uzyska zwrot wpłaty. Tyle w temacie szkoda czasu.
Fachoviec_pl wycofujesz się bo inni rozmówcy mają to samo zdanie co Twój klient . Przykaładaj się bardziej do opisu ofert oraz zdjęć .
Aż sobie ryknę...
KLIENT MA DOSTAĆ TO, CO ZAMÓWIŁ, A NIE TO, CO RACZYSZ MU ŁASKAWIE SPRZEDAĆ.
Jeśli tego nie rozumiesz, nie masz czego szukać ani na Allegro, ani w innych kanałach sprzedaży.
KLIENT MA PRAWO KUPIĆ BĄDZ NIE, JEŚLI MI SIĘ NIE PODOBA KUPUJE U KOGOŚ INNEGO !!! STARAM SIĘ ZROZUMIEĆ DRUGĄ STRONĘ, TAK ZWYCZAJNIE PO LUDZKU I NIE WYMYŚLAM NIKOMU OD OSZUSTÓW I NACIĄGACZY, PO PROSTU TAKIE MA ZASADY. W KAŻDYM MOMĘCIE KAŻDA ZE STRON MA PRAWO ZDECYDOWAĆ O TYM CO CHCE ZROBIĆ.
PROSZĘ RYKNIJ SOBIE WIDAĆ POTRZEBUJESZ. WSZYSTKO W TEMACIE
@Kasiulki2 No tak, to poważny problem allegrowo-biznesowy. A gdyby sprzedający miał paczki po 3.5 kilo, a kupujący widziałby na aukcji paczkę 0.7 kilo gwoździ, to może domagać się dostawy 0.7 kilo? A co w sytuacji, gdy sprzedawca nie ma czym odważyć? Wtedy też należy mu się negatyw? Ma obowiązek kupić wagę w celu uniknięcia negatywnej oceny?
Wystarczy, jeśli Allegro podejdzie po ludzku do swoich własnych wytycznych. W Pomocy jest tak: jeśli komentarz dotyczy niewłaściwej transakcji, usuwamy go.
Istnieją dwie interpretacje - wąska i szeroka. Wąska: ...jeśli komentarz dotyczy innej transakcji tego samego kupującego. Szeroka: jeśli komentarz nie dotyczy towaru oferowanego w komentowanej ofercie.
Opisana sytuacja jak najbardziej podpada pod szeroką interpretację zasad Allegro. Trzeba ją tylko chcieć zastosować. A chyba warto, skoro treść komentarza z dużym prawdopodobieństwem narusza zasady prawa karnego (cytowany artykuł 212 kk).
@la_nika Odnoszę dziwne wrażenie, że kompletnie nie przeczytałaś tego co napisał @SklepGramet i walnęłaś odpowiedź z automatu. Pozwól zatem, że wyłuszczę Ci najważniejsze fragmenty. Oto one:
"Pani zakupiła na aukcji farbę o numerze 112, w komentarzu napisała, że chce numer 114. Na aukcji w tytule i opisie pisało że jest to numer 112."
"Dodam, że zależy nam na tych ocenach, ponieważ brakuje nam kilka setnych do włączenia smarta a taki bezpodstawny komentarz rujnuje nam oceny"
Ty natomiast w swojej odpowiedzi proponujesz sprzedającemu rozwiązanie typu "Alternatywnym rozwiązaniem będzie napisanie Twojego komentarza do oceny z merytorycznym wyjaśnieniem przebiegu transakcji, wówczas inni kupujący będą mieli pełniejszy wgląd w sytuację i poznają również Waszą ocenę tej sytuacji." - tak, to na pewno pomoże @SklepGramet we włączeniu smarta😉
PS "nie mogę sprawdzić szczegółów tej oceny, ponieważ piszesz z innego konta" - dziwisz się, biorąc pod uwagę to jakie tu padają komentarze i porady od tych, którzy sprzedawców nie uważają za swoich przyjaciół? Nawet namiestnik niniejszego forum zaleca pisanie na nim z konta innego niż sprzedażowe.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄