anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezzasadna opinia kupującego

axikor
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Otrzymałem bezzasadną negatywną opinię od kupującego. Kupujący zrzuca winę na mnie - sprzedawcę za zbyt poźne dostarczenie paczki. Paczka została nadana przezemnie w paczkomacie już następnego dnia od zamówienia, zgodnie z podanym czasem wysyłkiOd tego momentu czas dostawy uzależniony jest w 100% od Inpostu i my - sprzedawcy nie mamy na to żadnego wpływu. Z racji tego, że niezadowolenie i pretensje klienta są całkowicie bezzasadne i źle ukierunkowane proszę o usunięcie lub wykluczenie oceny dla numeru zamówienia: 85109c80-208d-11ee-b6b6-a357f938deb8

W razie potrzeby można zaglądnąc do mojej korespondencji z klientem, w której dokładnie widać opisaną wyżej sytuację.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

Wątpię żeby Allegro z takiego powodu usunęło komentarz, Ja bym nie wystawił za opóźnienie "negatywa" ale prawdą jest że to sprzedajacy odpowiada sprzedajacy >firma.

oznacz moderatorów

axikor
#7 Wielbiciel#

Jak sprzedawca ma odpowiadać za etap dostawy, który jest od niego całkowicie niezależny. Przecież nie zadzwonię do Inpostu z tekstem "Stefan spod Lipek Wielkich chce mieć szybko swoje zamówienie i już się pieni, że jeszcze wasz kurier nie zabrał paczek z paczkomatu".

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To nie Ja wymyśliłeś to, Ty udostępniasz tego dostawcę?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@axikor nijak ale allegro napisało dupny niezgodny z prawem regulamin i ameby zakupowe przyjęły go jako ikonę świętości

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@axikor allegro nie usunie tego komentarza zasłaniając się brakiem naruszenia standardów, które to standardy nawet koło prawa nie stały. Allegro nic nie zrobi ale w sądzie z procesu cywilnego możesz skutecznie nauczyć taką amebę zakupowe rozumu. Wyroki w RP są jawne po uprawomocnieniu możesz potem tresować podobne ameby zakupowe pokazując im wyrok do wglądu i uprzejmie pytając czy nadal chcą wystawiać opinię niezgodną z prawdą czy wolą wyjaśniać swoje stanowisko w sądzie gdzie będą musiały przedstawić wiarygodne dowody na obronę swojej subiektywnej opinii

oznacz moderatorów

axikor
#7 Wielbiciel#

Dostałem powiadomienie od allegro za "spadek poziomu jakości sprzedaży" oraz wyłączono smart z moich ofert, co jest jakimś absurdem. Posiadam tylko jedną negatywną opinię, która na dodatek jest całkowicie bezzasadna. Zadowolenie kupujących "nieakceptowalne" no to jest jakiś kiepski żart. Nie może być tak, że jakiś jeden frustrat jest w stanie zablokować komuś możliwość sprzedaży, bo nie oszukujmy się "smart" jest niezwykle ważnym aspektem na allegro. Proszę interwencję w tej sprawie, w przypadku braku reakcji sprawę skieruję innymi kanałami.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@axikor nic z tym nie zrobią tzn dostaniesz wiadomość że masz kupującemu wejść w zadek bez wazeliny i najlepiej dać łapówkę za łaskawe zdjęcie negatywu

oznacz moderatorów

axikor
#7 Wielbiciel#

Wydaje mi się, że niektórzy kupujący celowo tak robią, bo liczą, że sprzedawca zaproponuje im zwrot kosztów lub inną formę rekompensaty - czyli mówiąc krótko wymuszenie pod szantażem wystawienia negatywnej opinii co jak widać potrafi mieć surowe i jednocześnie nieuzasadnione konsekwencje. Pod to można już podciągnąć artykuł. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

owszem tylko nikomu się jakoś nie chce a jakby poleciało parę wyroków na kupujących za bzdury jakie wmawia im allegro i potem odszkodowań od allegro za pisanie bzdur to by się allegro ucywilizowało

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@axikor oprócz tego ,że jesteś sprzedawcą musisz być psychologiem GRA SŁÓW -  tego musisz się jeszcze nauczyć odpisując na wiadomości klientów związane z opóźnieniami przewoźników czy innymi problemami .

cyt,, otrzymał Pan odpowiedź. Sprzedawcy allegro nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia ze strony InPostu ,, ... to Twoje słowa i posiewiem ich jest ocena transakcji .

oznacz moderatorów

axikor
#7 Wielbiciel#

Czy jest coś nieprawdziwego lub niekulturalnego w tym zdaniu? Poza tym łatwo jest oceniać kiedy po dłuższej kulturalnej rozmowie z klientem on i tak wystawia opinię negatywną a odpowiedź z mojej strony nie jest nie jest usłana różami i kwiatuszkami, gdzie przepraszam, że żyję. Wymaganie od sprzedawców żeby na chamstwo klientów nadstawiali drugi policzek i przyznawali się do błędu, którego nie popełnili powoduje frustrację u sprzedawców i migrację z handlu w inne branże. Teraz bez smarta nic nie sprzedam, a allegro na tym nie zarobi, a to wszystko wina świętego klienta, który robi co mu się podoba bez jakiejkolwiek kontroli. Powinna mieć miejsce weryfikacja takich opinii i wykluczanie w przypadku kiedy są one bezzasadne.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@axikor to co sobie myślisz to jest Twoja sprawa , a co piszesz czy mówisz klientowi to sprawa druga  ,klient poczuł się zlany to Cię odpowiednio ocenił .

oznacz moderatorów

axikor
#7 Wielbiciel#

To co sobie pomyślałem, to bym nie napisał klientowi. Odpowiedziałem niemalże w trybie natychmiastowym bo po 4 minutach w sposób kulturalny i wyjaśniłem jak wygląda proces wysyłki oraz dostawy. Nie rozumiem takiego bronienia roszczeniowego i chamskiego klienta za wszelką cenę, kiedy ewidentnie nie ma racji. Każdy w dzisiejszych czasach może powiedzieć, że się poczuł urażony albo zlany, ale dla ludzi myślących nie powinno to determinować walidacji wylewanych frustracji przez kupujących.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@axikor nie bronię bo jadę na tym samym wózku , ale jakby Twoja odpowiedź była w stylu ,, już działam , przepraszam za .... proszę o odrobinę cierpliwości ,, zapewne ocena transakcji byłaby zupełnie inna .

oznacz moderatorów

axikor
#7 Wielbiciel#

Od samego początku sposób wypowiedzi klienta wskazywał że szuka problemu tam gdzie go nie ma. Jestem przekonany, że liczył na zwrot kosztów lub inną rekompensatę i szukał pretekstu żeby tylko się do czegoś przyczepić. W ten sposób tylko się zachęca ludzi do kombinowania bo "jak się uda do czegoś przyczepić to wymusisz kasę od sprzedawcy". Powinno się tępić tego typu zachowanie oraz "wymuszanie haraczu".

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@axikor 

Reakcji to tutaj na pewno nie będzie.

oznacz moderatorów