anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada Bezpieczeństwo Przyszłych Transakcji

WyskakujzKasy
#7 Wielbiciel#

Jestem właścicielem firmy, która do niedawna sprzedawała produkty na Allegro. Niestety, moje konta na Allegro zostały niedawno zablokowane, mimo że większość zamówień została zrealizowana, a pozostała część, albo jest w trakcie realizacji, albo została anulowana przez klientów. Za anulowane zamówienia klienci otrzymali zwrot pieniędzy.
Jestem bardzo zaniepokojony tą sytuacją i proszę o zweryfikowanie decyzji Działu Bezpieczeństwa w kontekście zgodności z prawem i regulaminem serwisu. Dział Bezpieczeństwa, który odpowiedzialny jest za blokadę, nie chce podać prawdziwego powodu, twierdząc jedynie, że jest to związane z bezpieczeństwem przyszłych transakcji. Możliwe, że blokada mogła zostać nałożona z powodu nieporozumienia odnośnie czasu dostawy produktów. Możliwe, że Klienci chcieli dostać produkty przed świętami i nie doczytali w informacjach o dostawie, że czas wysyłki wynosi 30 dni roboczych. Każdemu klientowi, który nie chciał tyle czekać umożliwiłem anulowanie zamówienia i zwrot środków, o ile przesyłka nie była już wysłana. Co do prawdziwego powodu blokady mogę się tylko domyślać.
Zgodnie z prośbą Działu Bezpieczeństwa wysłałem wszystkie zdjęcia potrzebne do weryfikacji, wyjaśniłem wszystkie na tamten moment dyskusje i uzupełniłem wszystkie dostępne numery śledzenia.
Jako właściciel firmy bardzo zależy mi na feedbacku, by w przyszłości zwiększać jakość sprzedaży, a poprzez to zadowolenie klientów. Traktuję firmę Allegro jako poważną i profesjonalną, a jej pracowników jako kompetentnych, dlatego liczę na pomoc. Czuję, że decyzja ta jest nieuczciwa wobec mojej firmy, która regularnie realizowała zamówienia klientów. Chciałbym, aby na moim modelu biznesowym skorzystało zarówno Allegro jak i jego Klienci.
Jeśli odblokowanie moich kont jest możliwe, jestem gotów podjąć wszelkie działania, które mogłyby zwiększyć zadowolenie klientów i samego serwisu Allegro.
Proszę o potwierdzenie i wyjaśnienie decyzji Działu Bezpieczeństwa oraz przedstawienie dalszych kroków, jakie mogę podjąć, abyśmy mogli wspólnie rozwiązać tę sytuację.

Z poważaniem

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Tu niewiele da się zrobić, dział bezpieczeństwa to taki pan "zero"i nikt z moderacji nie postawi się, a tam jak trafisz. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@WyskakujzKasy Dziś złożyłeś odwołanie od decyzji pracownika w sprawie blokady konta, więc teraz mamy 14 dni na odpowiedź na ten wniosek. Przykro mi, ale jedyne co możesz zrobić to poczekać cierpliwie, bo nie ma innego rozwiązania, abyśmy mogli odblokować Twoje konto. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@WyskakujzKasy 

dziwnie się skarżysz na allegro

https://allegro.pl/uzytkownik/Allegro?string=lego&description=1

jak widzisz z powyższego linku pewna firma na allegro jest twoją konkurencją

a jak konkurencja przeszkadza Ci w sprzedaży to są na to odpowiednie paragrafy

o jakiej powadze piszesz?

pisz o np: o czynie nieuczciwej konkurencji

oznacz moderatorów