anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta 41570789

MAMY ROZWIĄZANIE!
akumulator_plus
#8 Zapaleniec#

Witam .

Mam problem moje konto zostało zablokowane jako podstawę blokady otrzymałem następującą wiadomość. Dodam że, na koncie nie mam żadnych sporów z kupującymi. Zamówienia staram się realizować na bieżąco bez opóźnień. Konto firmowe w pełni zweryfikowane.

 

Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro . Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.

Co to dla Ciebie oznacza

Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. Nałożyliśmy również czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse na czas weryfikacji konta (Regulamin Allegro załącznik 7a, art. 2.2. oraz załącznik 7b, art. 3.2.).

Co należy zrobić

Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:

 

zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości,

kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,

zdjęcie Twojej twarzy (selfie), na którym widać także Twój dokument tożsamości.

 

Jak przygotować zdjęcia

Na dokumencie muszą być widoczne:

 

imię i nazwisko,

data urodzenia i ważności dokumentu,

zdjęcie,

narożniki dokumentu.

Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.

 

Wysłane zostały zdjęcia dokumentów, faktury z hurtowni gdzie kupuję towar a ja nadal mam zablokowane prawie 7 tys zł. Nie wiem co robić, czy anulować transakcję i robić kupującym zwroty czy kupować i wysyłać towar i czekać nie wiadomo ile na zwolnienie tych środków. Czytałem że, niektórzy wojowali nawet rok o wypłatę środków. Dla mnie jest to duża kwota i nie wiem co robić. Pisałem do administracji w powyższej sprawie. Ostatnia wiadomość to 

Dzień dobry,

dziękuję za przesłane dokumenty.

Dołożymy wszelkich starań, aby zostały one zweryfikowane w ciągu najbliższego dnia roboczego. Proszę oczekiwać na odpowiedź w sprawie wyniku wspomnianej weryfikacji.

 

Najbardziej irytuje mnie fakt że, ludzie kupili towar i na niego czekają a ja nie wiem co mam z tym robić. Wiem że, zgodnie z regulaminem powinienem go wysłać ale ten towar kupuję pod klienta i ze środków od niego otrzymanych i tu rodzi się problem. Zresztą 90% firm handlujących motoryzacja tak robi. Wystawione są oferty a towar zamawiają pod klienta po zakupie. 

Dla mnie to absurdalna sprawa. Starałem się działać i sumiennie podchodzić to sprawy tak aby każda ze stron była zadowolona a tu taka sytuacja. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
akumulator_plus
#8 Zapaleniec#

Jeszcze dostałem następującą wiadomość 

Nie wiem o co chodzi. Nigdy u tej osoby nic nie kupiłem. Dziwna sprawa 

Dzień dobry,

kontaktujemy się z Tobą, ponieważ otrzymaliśmy zgłoszenie od sprzedającego AutoParts2017, że masz trudności z odnalezieniem zwrotu wpłaty.

Sprzedający prawidłowo zlecił zwrot. W związku z tym, że była to płatność Allegro Pay, zwrot został przekazany na poczet spłaty zadłużenia w usłudze Allegro Pay.

 

 

oznacz moderatorów
akumulator_plus
#8 Zapaleniec#

Wypłaty z wczoraj cofają i też blokują mam już zablokowane 7,360.89 zł. Zaraz okażę się że, zwrotów też nie wykonam bo coś zablokują. 

oznacz moderatorów
akumulator_plus
#8 Zapaleniec#

Cisza brak odpowiedzi. Prowizję i opłaty od transakcji pobrane. Nie dość że, przed kupującymi zrobili ze mnie głupka, złodzieja czy oszusta to jeszcze na tym zarobili a ja jestem w plecy o te pobrane z salda opłaty i bez konta. dziękuje allegro.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@akumulator_plus przykro mi, jednak decyzję w tej sprawie może podjąć tylko Dział bezpieczeństwa, poczekaj proszę na odpowiedź w prowadzonej korespondencji e-mailowej. Informacja o zwrocie wydaje się być pomyłką Doradczyni, przepraszam za tę sytuację, możesz zignorować tę wiadomość. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
akumulator_plus
#8 Zapaleniec#

Tak ale takimi praktykami stawiacie sprzedawców w złym świetle. Dla mnie jest to nieakceptowalne

oznacz moderatorów
akumulator_plus
#8 Zapaleniec#

Dla mnie są tą złe praktyki biznesowe i brak szacunku dla firm z którymi współpracujecie. To te firmy sprzedają i płacą wam prowizje które są spore.

oznacz moderatorów