Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Moje konto na allegro zostało zablokowane z powodu zadłużenia za nieopłacone prowizje od sprzedaży. Po opłaceniu prowizji skontaktowałem się z Allegro w sprawie odblokowania konta, jednak dostałem odpowiedź, że Allegro nie dostało informacji od firmy Altus o uregulowaniu mojego zadłużenia. Faktycznie dostawałem sms od firmy Altus RMS lecz widniały w nich jakieś horendalne kwoty wysokości kilku set złotych, więc uznawałem je za scam. Nie otrzymałem żadnego maila od firmy Altus ani Allegro w sprawie takiego zadłużenia. Jak mogę sprawdzić czy zadłużenie jest prawdziwe, jaka jest jego kwota i jak moge go uregulować?
Dzięki za pomoc
@rafad190, widzę, że napisałeś do nas w tej sprawie. Proszę Cię o chwilę cierpliwości - wkrótce powinieneś otrzymać odpowiedź.
Od Allegro dostałem odpowiedź, która brzmi "Proszę o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z firmą Altus" natomiast w firmie Altus poinformowano mnie, że w sprawie szczegółów musze kontaktować się z Allegro. Mogę prosić o rozmowę telefoniczną z kimś z Allegro, aby uzyskać informacje i zakończyć sprawe?
Pozdrawiam
@rafad190 poproszę Cię o zamówienie rozmowy tutaj, przepraszam, za to odsyłanie z miejsca w miejsce, ale w tym wypadku będzie po prostu szybciej, jeśli zrobisz to bezpośrednio na stronie kontaktu i wyjaśnisz to z naszym Doradcą.
Mam nadzieję, że uda się to szybko rozwiązać, gdybyś miał problemy bardzo proszę napisz tu ponownie, będę działać!