Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
POMOCY !!!
Wszystkie moje konta zostały zablokowane z racji niskiej jakości usług, a konkretnie rozwiązywanie dyskusji z kupującymi.
Mam 7 kont na allegro.
Działy:
- automatyka do bram ( tutaj najwięcej problemów )
- dart
- bilard
Płacę do allegro około 200 000 złotych rocznie za prowizje. Mam 4 pracowników plus ja.
Jest to najlepszy okres w roku na darta i bilarda.
Napisałem do allegro.
Od pierwszego pracownika dostałem informację, aby w miarę możliwości rozwiązać dyskusje i inne sprawy. Zrobiłem to. Następnie dostałem pytanie co chce zmienić w jakości swoich usług. Napisałem wszystkie podpunkty, które mamy zamiar zmienić co do jakości usług.
Zapytałem co mam zrobić, aby konta były odblokowane. Kolejny pracownik napisał mi " Proszę pisać w styczniu".
Jeśli miałbym czekać do stycznia to nie będę miał na raty, wypłaty i może co jeść.
Rozumiem swój błąd, ale taką radykalną decyzję podjął pracownik allegro tylko po przeczytaniu maila?
Błagam jakiegoś moderatora o pomoc, cokolwiek .
Mój numer telefonu, jeśli ktoś jest w stanie pomóc : [edycja]
@PilotKing Trzeba było wcześniej dbać o jakość, teraz udało się rozwiązać dyskusje a nie lepiej bylo to robić na bieżąco ?
Podziękuje @xyz96 każe każdemu kupującemu rozpoczynać dyskusje - zapytanie o zwrot, reklamacje i inne **piiip**oły a potem tego nie kończą bo nie wiedzą z czym to się je i są problemy 😉
@kostas11 Szczucia jeszcze tutaj nie było. Mi ma dziękować? Niech się wywiązuje z umów, nie będzie Dyskusji.
@xyz96 Jak zapewne wiesz - nie czepiam się Ciebie...zbyt często. Ale faktycznie, także i moim zdaniem, czasem trochę przesadzasz 😉
Dzięki za Twoją opinię. Nic się nie zmieni 🙂
@PilotKing ty lepiej szukaj pomocy u prawnika, a nie na forum. 🙂 Allegro pozbawia cię dochodów, niszczy twoją działalność, a jedyne co tu usłyszysz, to będzie - popraw swoją jakość sprzedaży, dogadaj się z kupującymi Strat nikt ci nie wyrówna 🙂
Z doświadczenia mogę jedynie napisać, że nic nie wywalczysz. Modzi nie będą podważać decyzji kolegów z innych działów. Czasem pomagają, ale nie w takich przypadkach. Fakt, że wyśrubowali normy obsługi klienta do chorych rozmiarów, ale to ich podwórko i w zasadzie mogą wywalić stąd wszystkich. To działa na zasadzie: "dostosuj się do naszych warunków, albo giń". Nie wiem, czy to zgodne z prawem i tu najlepiej by było zasięgnąć opinii prawnika. Na pewno jest to zgodne, z często traktowanym przez obsługę uznaniowo, regulaminem Serwisu. A na marginesie - "podniesienie jakości obsługi" przy zablokowanych kontach, to paranoja. Allegro nie przejmuje się pojedynczymi sprzedawcami, co piszę od lat. Nie jesteś pierwszym, który został tak potraktowany. Choć zapewne i Twojej winy jest w tym sporo.
Czytam czasem tego typu historie i tak sobie myślę, że przydałą by się jakaś organizacja typu związki zawodowe sprzedawców Allegro, czy jakieś zrzeszenie, do negocjowania z Serwisem. Bo samotnie nie da się ani nic im wytłumaczyć, ani dojść do jakiegoś porozumienia. Wydaje mi się też czasem, że niektórzy pracownicy występują z pozycji siły wyłącznie dlatego, że mogą, a nie z powodu konieczności. Ale tego żadne z nas nie jest w stanie sprawdzić.
Ogólnie, jak wiele osób, czekam na wejście konkurencji w postaci A.ma.zona. Może wtedy zaczną traktować ludzi inaczej - jak im odpłynie połowa sprzedawców.
To jakiś absurd sprzedawca płaci grube tysiące prowizji rocznie a oni nie chcą tej kasy tylko za to że ktoś nie rozwiązał wszystkich dyskusji .
Powiedz mi czy udało Ci się dojść do porozumienia? Mamy podobną sytuację po rozwiązaniu problemu z POK zażądano podniesienia jakości sprzedaży na zablokowanym koncie nie prowadząc sprzedaży, proszę powiedz mi czy ja jestem tak głupi że moja głowa tego nie ogarnia ale przecież to jest niemożliwe do wykonania..?
Kontaktowałem się telefonicznie również ponieważ mam dość opisywania sytuacji na czacie co chwile.. Pani z telefonu przyznała mi racje że jest to warunek nie możliwy do spełnienia.. założyliśmy kolejne zgłoszenie ze wszystkimi uwagami i informacjami jakie przekazaliśmy telefonicznie..
@MotoWild W tej sytuacji najlepiej będzie, abyś kontynuował korespondencję mailową bezpośrednio z działem bezpieczeństwa transakcji, bo to najszybszy sposób na wyjaśnienie tej sprawy. Otrzymałeś informacje, co powinieneś zrobić, aby blokada konta została zdjęta, dlatego jeśli będziesz postępował zgodnie z instrukcjami, odblokujemy Twoje konto tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
@PilotKing sprzedawca @MotoWild ma podobne problemy i w jego wątku napisałem mu co może próbować robić
@xyz96 jak zauważył słusznie @Vryko allegro trochę przesadza
czas nie jest z gumy
na allegro okresowo skacze sprzedaż są lepsze i gorsze miesiące
więcej transakcji = więcej prób kontaktów ze strony Kupujących - ten sam kupujący pisze maila
, pisze w centrum wiadomości i jeszcze dzwoni
a zajmuje to dużo czasu
90% takiej korespondencji to całkowicie niepotrzebny spam i problemy które można rozwiązać przy pomocy pomocy allegro
a gubi się przy tym te pare dyskusji, które są istotne
większość dyskusji u nas kończy allegro po 30 dniach bo Kupujący sie nie odzywają
sam przecież opisywałem jak i dlaczego allegro zawiesiło mi konto (dogadaliśmy sie z Kupującym, odnośnie zwrotu, pisał że towar jest już u nas - nawet nie wiedziałem ,że coś nie gra bo sprawy zwrotów załatwiamy automatycznie) zamiast po 30dniach zamknąć dyskusję bo Kupujący się nie odzywał
@xyz96 jak myślisz ile my będziemy mieli w/w prób kontaktu po tym sylwestrowym weekendzie? a jesteśmy z pkt widzenia allegro małym sprzedawcą
@kostas11 przy dużej sprzedaży nie unikniesz kilkudziesięciu czy nawet kilkuset dyskusji, które mogą być niezakończone do 30dni
cięzko nawet po tym nawigować - bo nie ma opcji sortowania czy wyszukiwania po użytkowniku
PilotKing - masz za dużo kont. To są same obciążenia - tel., e-maile, dyskusje. Bez pracownika, który przez większość czasu zajmowałby się komunikacją z kupującymi - raczej nie wyrobisz. Fakt, że część zapytań na e-mail jest bez sensu (wszystko opisane na aukcji), tak samo tel. (dzwonią tylko po to, żeby sobie pogadać), jak i również część dyskusji zakładana bez sensu, tematy nie maja nic wspólnego z zaistniałą sytuacją.
Niestety, w dyskusjach trzeba odpowiadać. Tobie zablokowali wszystkie konta - chyba jakiś powód był. Może warto wydłużyć czas wysyłki? - ja mam teraz 5 dni roboczych, wysyłam w ciągu 1-3, a zamówień i tak sporo.
Generalnie Vryko Ci wszystko wyjaśnił.
MotoWild - hahaha... miałem to samo. Uwalili konto z tego samego powodu. Ale ja odpuściłem... Po prostu nie mam pojęcia, jak dźwignąć jakość sprzedaży, gdy nie ma się możliwości jej prowadzenia. Po pół roku odblokowali konto, gdy statystyki sie wyzerowały.
@maxr01 też się już nastawiam że się nie dogadamy..ale nie ukrywam że gdzie nie wypowiem się zaraz moderator odpisuje....;)
Jestem o tyle mądrzejszy że wystarczy ustawić w programie zewnętrznym automatyczną odpowiedź..i nie doprowadzić do pary sytuacji
Ciekawi mnie również jakie będzie nowe stanowisko w dniu dzisiejszym rozwiązalismy wszystkie dyskusje ..
Swoją drogą wyszło to na plus troszkę, nie sądziłem że sprzedaż na fcb,ceneo i kilku portalach może być aż tak efektywna!