Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , poproszę o podpowiedz co robić , nasze konto firmowe zostało zablokowane , dodam ze jesteśmy spółką . powód jest taki ze do naszego konta maja dostęp osoby trzecie które maja zablokowane konta , chodzi o jedna firmę która ostanie u nas kupiła rzecz , odebrali osobiście jak zawsze , wystawili komentarz który został usunięty przez allegro bo podobno sami sobie go wystawiliśmy , pozostałe konta należą do osób które nie są naszymi pracownikami ale czasami logowali się z tej samej sieci ponieważ w wynajmowanych lokalach w naszej lokalizacji jest jedna siec wi-fi , dostaliśmy informacje ze konto zostanie odblokowane jak wyjaśnimy zawieszenie tych kont , tylko problem w tym ze nie mamy żadnych możliwości aby to zrobić żadnego realnego wpływu na użytkowników tych kont. jesteśmy uczciwą firma nie chcąca nikogo oszukiwać , dlaczego mamy odpowiadać za czyjeś biedy czy przewinienia ? jak to ugryźć , czy zagazować prawnika żeby ogarnął tą sprawę bo jest to odpowiedzialność zbiorowa , po pytaniu na jakiej podstawie zostaliśmy zablokowani dostaliśmy maila ze na podstawie analizy i to wszystko , co robić ?
Dziękuje za odpowiedz
@classiccustom1 jeśli faktycznie jest to wina wspólnej sieci a Wasze tłumaczenia nic nie dają, to jak najbardziej prawnik pismo jak nie pomoże to pozew + poinformuj UOKiK działania monopolistyczne utrudnianie dostępu do rynku Art. 15. [Utrudnianie dostępu do rynku] 🙂
klient kupuje u nas często te same produkty a kiedyś sprzedawał je na portalu , logował sie kilka razy wcześniej w naszej firmie .
@classiccustom1 na forum się nie tłumacz, jak nie masz nic za skórą, a często piszący nie wszystko piszą, to działaj 😄
próbować jeszcze dyskusji z nimi czy odrazu prawnik ?
@classiccustom1 od razu pozew a nie najpierw wezwanie przedsądowne ost był post że za to samo zlali sprzedawcę firmę nawet na pisma nie odpowiedzieli. Na przyszłość wykupcie sobie licencję na antywirusa bitdefendera z vpn szyfruje adres ip i jak będzie działał to powiązań nie będzie
Dziękuje , ruszamy zatem najpierw pismem od prawnika .
Macie rację a nie Allegro to musicie walczyć i udowodnić ze Allegro się myli!
masz racje ale allegro nie daje możliwości wytłumaczenia sytuacji ani nie podaje konkretów oprócz nazw kont .
pytanie jeszcze czy kierować pismo listownie czy e-mail z dzialem bezpieczenstwa?
@classiccustom1 dyskutować możesz se mailowo z DB ale jak chcesz walczyć prawnikiem, to pismo poleconym za potwierdzeniem odbioru do allegro, tu Ci prawnik wszystko powie 🙂
Najlepiej nigdy nie logować się do Allegro z internetu komórkowego, łączy bez publicznego IP (obecnie CGNAT lub NAT staje się standardem), sieci publicznych itp. Tam jest współdzielony adres IP.
Najlepiej mieć własne łącze biznesowe, z publicznym stałym adresem IP). Takie łącza są dość drogie.
Łącza ze zmiennym IP (np. Neostrada) nie są bezpieczne. Tam adres IP zmienia się co jakiś czas i można dostać IP po kimś, kto ma na pieńku z Allegro i dostać bana.
ps.
Problem NAT-u złagodziłoby IPv6, ale Allegro działa tylko na IPv4. Przy IPv6 każde urządzenie ma własny adres IP i nie dzieli go z nikim.
ps2.
Kiedyś straciłem konto, bo kupujący miał neta z tej samej firmy co ja (lokalny dostawca) i uznali, że on i ja to jedna osoba. Oni mają problem z lokalnymi ISP.