Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Moje konto firmowe zostało zablokowane przez Allegro, bo Państwa system stwierdził, że dwa konta są ze sobą powiązane, czyli należą do jednej i tej samej osoby, a na tym drugim znaleźliście nieprawidłowości. Należą oczywiście do dwóch różnych osób i dwóch różnych firm. Największym absurdem w tej sytuacji jest to, że Państwa pracownicy bez podania przyczyny zablokowania mojego konta odsyłają mnie jedynie do dwóch podpunktów regulaminu, które nic więcej nie wyjaśniają, bo ich nie łamię. Oprócz tego wystąpił pewien paradoks, bo twierdzicie, że konta są ze sobą powiązane, a jednocześnie nie chcecie udostępnić mi więcej informacji ze względów bezpieczeństwa. Prosiłem też o przedstawienie mi podstaw, na jakich system uznał, że konta są powiązane, ale też otrzymałem odpowiedź, że nie można tego zrobić ze względów bezpieczeństwa - a gdybym je znał, to z pewnością mógłbym się obronić i swoje argumenty poprzeć jakimiś dowodami, dokumentami, bo zależy mi na czasie, a Państwu przy okazji zaoszczędziłbym pracy. Sprawa już została zgłoszona, ale póki co nie dostałem żadnej odpowiedzi, a czas tutaj jest bardzo ważny - nie mogę wystawiać następnych aukcji, co generuje w mojej firmie realne i duże straty. Oprócz oczywistych, finansowych strat (wystarczy spojrzeć na wielkość mojej sprzedaży by to ocenić), są to też straty wizerunkowe - umówiłem się z klientami komisowymi na wystawienie ich przedmiotów na aukcję, a teraz nie mogę się z tego wywiązać, przez co być może tych klientów stracę. W związku z tym postanowiłem napisać tutaj i prosić o pomoc, przyspieszenie odwieszenia konta, bo każdy dzień to dla Państwa zwykły kolejny dzień, a dla mnie niestety straty.
@ANKER-1 zapomnij, musisz ciągnąć sprawę z działem bezpieczeństwa i robić co każą, a jeśli jesteś pewny w 100 % że nie mają racji udaj się prawnika i sprawa w sądzie z odszkodowaniem za straty, nie wiele na forum ugrasz 😞
Racja. Wątpię, by się coś zmieniło, bo póki co była jedynie wymiana mailami, czekanie, i przerzucanie mnie od jednej osoby do drugiej, jak w każdej korporacji, Allergo przecież też nią jest. Mam jednak cień nadziei, że się mocno mylę i udowodnią, że jest inaczej, że Allegro to też ludzie, którzy mogą mi pomóc, a nie jedynie boty i systemy. Poza tym nie będę mógł sobie zarzucić, że nie próbowałem rozwiązać tego w sposób pokojowy.
@ANKER-1 bardzo mi przykro, ale w takich sprawach informacji może udzielać tylko Dział bezpieczeństwa. Wczoraj wysłałeś odwołanie od decyzji pracownika, bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w sprawie nr 21998463.