Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego zablokowaliście mi konto na 3 dni z powodu upłyniecia terminu reklamacji , nie czytając korespondencji. Wasz autamat popełnia błędy
@wilk007 bo nie odpowiedziałeś w ciągu 24h, a ich automat umie liczyć do 24😉
Cześć @wilk007, nie widzę w tym momencie żadnej blokady na koncie, z którego piszesz.
Konto bendixman
@wilk007 wydałeś decyzję reklamacyjną ? , teraz jest porypane , jest osobny obszar , gdzie to trzeba odklikać , nie wystarczy sam wpis w dyskusji
Dziękuje @wilk007, sprawdziłem dyskusję, o której wspominasz.
Kupujący zgłosił reklamację 19.10.2025 o godz. 18:18. Trzy minuty później, o 18:21, z Twojego konta została wysłana automatyczna wiadomość.
Z powodu braku odpowiedzi, 22.10.2025 o godz. 08:07 kupujący poprosił nas o wypowiedź w dyskusji. Nasz pracownik zwrócił się do Ciebie z prośbą o udzielenie odpowiedzi do 23.10.2025, do godz. 10:20.
Z tego, co widzę, termin ten nie został dotrzymany, w związku z czym nałożono ograniczenie.
@wilk007 no widzisz, ich automat nie tylko potrafi liczyć do 24, ale również wie, że to nie Ty pisałeś tylko Twój automat😉