Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich,
W dniu 04.12. moje kont zostało zablokowane z powodu "Częściowo ograniczyliśmy funkcjonalności Twojego konta ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro . Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i ma ona możliwość dokończenia transakcji."
Podesłałem zgodnie z prośbą mailowo wszystkie potrzebne informacje, które wymagali, dokumenty, screeny zamówień, zdjęcie dowodu na tle produktu zamówionego przez klientów. Dostałem informacje zwrotną, że proszą aby skontaktować się z nimi dobę po tym kiedy to kupujący odbiorą swoje przesyłki. (wysłałem im nawet jak pakuję paczki dla nich..) W międzyczasie wkurzony 06.12 zgłosiłem reklamację na prowadzący mnie dział SB Allegro z powodu traktowania mnie jak złodzieja.
Przesyłki zostały dostarczone 09.11 o 15.40, pisałem już maile, pisałem na czacie z allegro doradcami, mówią, że ponagląją sprawę, ale jest złożona reklamacja i mam czekać 2 tygodnie na odpowiedź. Rozumiecie to? Kolejne 2 tygodnie z zablokowanym kontem.
Ktoś miał podobną sytuację na ten chory system człowego portalu e-commerce jakim się chwalą? Bo to są jakieś jaja po prostu 🙂 Nie dość, że ban bezpodstawny i po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji powinni od razu zdjąć, to traktują sprzedawcę jak złodzieja, a kupującego jak złotego króla.
Wielu, przeszukaj forum, mogę Ci tylko napisać ze są tacy co nie rozwiązali tego problemu.
Widzę, że stosują praktyki monopolistyczne. Myślę, że powiniem się tym UOKiK zainteresować bardzo mocno, bo to nie pierwszy i nie ostatni taki przypadkiem najwyraźniej 🙂 Pora chyba wystosować pismo w takim razie.
Tak, wielu tak pisało tak chciało ale na razie nikt nic z tym nie zrobił.
https://uokik.whiblo.pl/
Polecam każdemu, ja już to zrobiłem 🙂